SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Promocja twórczości i nowe media |
Kod przedmiotu | 03.2-WA-JiMED-PromTwórNowMed-S22 |
Wydział | Wydział Artystyczny |
Kierunek | Jazz i muzyka estradowa |
Profil | praktyczny |
Rodzaj studiów | drugiego stopnia z tyt. magistra |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2022/2023 |
Semestr | 2 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 1 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 15 | 1 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
[1] Zapoznanie się z tradycyjnymi i aktualnymi formami promocji twórczości.
[2] Zapoznanie się z zasadami i etyką używania mediów społecznościowych i nabycie umiejętności w posługiwaniu się nimi przy promowaniu własnych przedsięwzięć artystycznych.
[3] Uświadomienie dynamiki i szybkości zmian technologicznych i ich wpływu na formy upowszechniania twórczości.
Zaliczenie przedmiotu w semestrze pierwszym.
Ćwiczenia praktyczne obejmujące:
- tworzenie własnych profili w mediach społecznościowych i na platformach dystrybucji nagrań
- tworzenie i prowadzenie strony internetowej
- kreację i zarządzanie wizerunkiem artysty
- zastosowanie prawa autorskiego w rzeczywistości nowych mediów
- łączenie nowoczesnych i tradycyjnych form promocji twórczości w jednolity, spójny przekaz.
ćwiczenia praktyczne, dyskusja
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Projekt wdrożony do użytku.
Zmodyfikowane przez prof. dr hab. Jerzy Szymaniuk (ostatnia modyfikacja: 02-05-2022 16:41)