SylabUZ

Wygeneruj PDF dla tej strony

Projekt I - opis przedmiotu

Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu Projekt I
Kod przedmiotu 08.9--LPKSGP-P1-S22
Wydział Wydział Humanistyczny
Kierunek Literatura popularna i kreacje światów gier
Profil ogólnoakademicki
Rodzaj studiów pierwszego stopnia z tyt. licencjata
Semestr rozpoczęcia semestr zimowy 2022/2023
Informacje o przedmiocie
Semestr 3
Liczba punktów ECTS do zdobycia 3
Typ przedmiotu obowiązkowy
Język nauczania polski
Sylabus opracował
  • dr hab. inż. Sławomir Nikiel, prof. UZ
Formy zajęć
Forma zajęć Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) Forma zaliczenia
Laboratorium 30 2 - - Zaliczenie na ocenę

Cel przedmiotu

Nabycie praktycznych umiejętności wykonania projektów medialnych z użyciem narzędzi ICT.

Wymagania wstępne

Podstawy obsługi komputera.

Zakres tematyczny

Zajęcia projektowe obejmują praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy i umiejętności obsługi narzędzie projektowych do przygotowania autorskiego rozwiązania medialnego.  Projekt będzie obejmował przygotowanie koncepcji doświadczenia użytkownika obejmującej fotografię cyfrową, grafikę cyfrową, produkcję animacji/wideo oraz udźwiękowienie wraz z cyfrową dokumentacją.

Metody kształcenia

Projekt medialny wraz dokumentacją cyfrową.

Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się

Opis efektu Symbole efektów Metody weryfikacji Forma zajęć

Warunki zaliczenia

Dostarczenie raportu obejmującego treść projektu wraz z dokumentacją medialną.

Literatura podstawowa

  • Cyparska, Jadwiga. "Techniki harmonogramowania prac w zarządzaniu projektami." Zeszyty Naukowe. Studia Informatica/Uniwersytet Szczeciński 14 (2000): 161-174.
  • Shore, J., Warden, S., Agile Development. Filozofia programowania zwinnego, Gliwice, Helion S.A. 2008

Literatura uzupełniająca

-

Uwagi

Prowadzący zajęcia korzysta także z materiałów własnych oraz źródeł internetowych.

Jest to przedmiot obowiązkowy w ramach specjalności kreowanie gier w środowisku cyfrowym.


Zmodyfikowane przez dr Krystian Saja (ostatnia modyfikacja: 11-05-2022 18:01)