SylabUZ

Wygeneruj PDF dla tej strony

Projekt II - opis przedmiotu

Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu Projekt II
Kod przedmiotu 08.9--LPKSGP-P2-S22
Wydział Wydział Humanistyczny
Kierunek Literatura popularna i kreacje światów gier
Profil ogólnoakademicki
Rodzaj studiów pierwszego stopnia z tyt. licencjata
Semestr rozpoczęcia semestr zimowy 2022/2023
Informacje o przedmiocie
Semestr 5
Liczba punktów ECTS do zdobycia 4
Typ przedmiotu obowiązkowy
Język nauczania polski
Sylabus opracował
  • dr hab. inż. Sławomir Nikiel, prof. UZ
Formy zajęć
Forma zajęć Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) Forma zaliczenia
Laboratorium 30 2 - - Zaliczenie na ocenę

Cel przedmiotu

Uzyskanie kompetencji profesjonalnego przygotowania projektów medialnych.

Wymagania wstępne

Projekt I

Zakres tematyczny

Zajęcia te będą stanowiły kontynuację zajęć projektowych (Projekt I) i będą miały na celu dostarczenie prototypowego rozwiązania multimedialnego przygotowanego pod prezentację, dalszą produkcję i dystrybucję w ramach szeroko pojętego metaverse. Projekt będzie zrealizowany w formie cyfrowej z użyciem dostępnych narzędzi edytorskich a jego tematyka będzie powiązana z tematem pracy dyplomowej.

Metody kształcenia

Prace projektowe.

Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się

Opis efektu Symbole efektów Metody weryfikacji Forma zajęć

Warunki zaliczenia

Dostarczenie prototypu medialnego (instalacji, aplikacji, mediów cyfrowych) wraz z pełną dokumentacją cyfrową.

Literatura podstawowa

1. Dillon. R. The Digital Gaming Handbook, CRC Press 2020

Literatura uzupełniająca

-

Uwagi

Prowadzący zajęcia korzysta także z materiałów własnych oraz źródeł internetowych.

Jest to przedmiot obowiązkowy w ramach specjalności kreowanie gier w środowisku cyfrowym.


Zmodyfikowane przez dr Krystian Saja (ostatnia modyfikacja: 11-05-2022 18:02)