SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Projekt II |
Kod przedmiotu | 08.9--LPKSGP-P2-S22 |
Wydział | Wydział Humanistyczny |
Kierunek | Literatura popularna i kreacje światów gier |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2022/2023 |
Semestr | 5 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 4 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Laboratorium | 30 | 2 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Uzyskanie kompetencji profesjonalnego przygotowania projektów medialnych.
Projekt I
Zajęcia te będą stanowiły kontynuację zajęć projektowych (Projekt I) i będą miały na celu dostarczenie prototypowego rozwiązania multimedialnego przygotowanego pod prezentację, dalszą produkcję i dystrybucję w ramach szeroko pojętego metaverse. Projekt będzie zrealizowany w formie cyfrowej z użyciem dostępnych narzędzi edytorskich a jego tematyka będzie powiązana z tematem pracy dyplomowej.
Prace projektowe.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Dostarczenie prototypu medialnego (instalacji, aplikacji, mediów cyfrowych) wraz z pełną dokumentacją cyfrową.
1. Dillon. R. The Digital Gaming Handbook, CRC Press 2020
-
Prowadzący zajęcia korzysta także z materiałów własnych oraz źródeł internetowych.
Jest to przedmiot obowiązkowy w ramach specjalności kreowanie gier w środowisku cyfrowym.
Zmodyfikowane przez dr Krystian Saja (ostatnia modyfikacja: 11-05-2022 18:02)