SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Język angielski I |
Kod przedmiotu | 06.9-WM-IB-D-12_19 |
Wydział | Wydział Mechaniczny |
Kierunek | Inżynieria biomedyczna |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | drugiego stopnia z tyt. magistra inżyniera |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2022/2023 |
Semestr | 2 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Laboratorium | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Zaliczenie na ocenę |
Celem przedmiotu jest ugruntowanie przez studenta znajomości języka angielskiego na poziomie B2 i uzyskanie poziomu B2+ wg Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (The Common European Framework of Reference for Languages).
W ramach przedmiotu realizowane są następujące zagadnienia:
Ugruntowanie znajomości języka technicznego oraz specjalistycznego w dziedzinie inżynierii biomedycznej na poziomie B2/B2+, w tym: a/ przedstawianie oraz omówienie danych w formie tabeli, wykresów, etc. b/ rysunek techniczny jako międzynarodowy język porozumiewania się inżynierów i techników - dokumentacja konstrukcyjna, rodzaje rysunków, podziałki, wymiarowanie, rzuty, etc. c/ materiały- rodzaje, określenie i opis właściwości, obróbka d/ procedury i środki ostrożności - przepisy bhp, ocena zagrożeń, pisemne instrukcje i uwagi e/ proces poszukiwania pracy - CV, rozmowa kwalifikacyjna
Metoda komunikacyjna nauczania języka obcego, praca z tekstem specjalistycznym, praca w parach, grupach i indywidualna, z wykorzystaniem środków audiowizualnych oraz multimedialnych.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Warunkiem zliczenia przedmiotu jest aktywne uczestnictwo w zajęciach (maksymalnie dwie nieusprawiedliwione nieobecności), wykonanie wszystkich zadań określonych przez prowadzącego (m.in. uzyskanie pozytywnej oceny pracy indywidualnej, w parach oraz grupach, prezentacji ustnej na temat związany z kierunkiem studiów) oraz zaliczenie dwóch pisemnych kolokwiów w semestrze (każde kolokwium sprawdza kompetencje studenta w zakresie gramatyki, struktur leksykalnych oraz sprawności językowych: pisanie, czytanie, słuchanie)
1. Michael McCarthy, Academic Vocabulary in Use, Cambridge University Press, 2016
2. David Porter, Check Your Vocabulary for Academic English, A &C Black, London, 2007
Zmodyfikowane przez mgr Anna Przyjemska-Skrabucha (ostatnia modyfikacja: 28-04-2022 13:34)