SylabUZ
Course name | EnglishI |
Course ID | 06.9-WM-IB-D-12_19 |
Faculty | Faculty of Mechanical Engineering |
Field of study | Biomedical Engineering |
Education profile | academic |
Level of studies | Second-cycle studies leading to MSc degree |
Beginning semester | winter term 2022/2023 |
Semester | 2 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Laboratory | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Credit with grade |
Celem przedmiotu jest ugruntowanie przez studenta znajomości języka angielskiego na poziomie B2 i uzyskanie poziomu B2+ wg Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (The Common European Framework of Reference for Languages).
W ramach przedmiotu realizowane są następujące zagadnienia:
Ugruntowanie znajomości języka technicznego oraz specjalistycznego w dziedzinie inżynierii biomedycznej na poziomie B2/B2+, w tym: a/ przedstawianie oraz omówienie danych w formie tabeli, wykresów, etc. b/ rysunek techniczny jako międzynarodowy język porozumiewania się inżynierów i techników - dokumentacja konstrukcyjna, rodzaje rysunków, podziałki, wymiarowanie, rzuty, etc. c/ materiały- rodzaje, określenie i opis właściwości, obróbka d/ procedury i środki ostrożności - przepisy bhp, ocena zagrożeń, pisemne instrukcje i uwagi e/ proces poszukiwania pracy - CV, rozmowa kwalifikacyjna
Metoda komunikacyjna nauczania języka obcego, praca z tekstem specjalistycznym, praca w parach, grupach i indywidualna, z wykorzystaniem środków audiowizualnych oraz multimedialnych.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Warunkiem zliczenia przedmiotu jest aktywne uczestnictwo w zajęciach (maksymalnie dwie nieusprawiedliwione nieobecności), wykonanie wszystkich zadań określonych przez prowadzącego (m.in. uzyskanie pozytywnej oceny pracy indywidualnej, w parach oraz grupach, prezentacji ustnej na temat związany z kierunkiem studiów) oraz zaliczenie dwóch pisemnych kolokwiów w semestrze (każde kolokwium sprawdza kompetencje studenta w zakresie gramatyki, struktur leksykalnych oraz sprawności językowych: pisanie, czytanie, słuchanie)
1. Michael McCarthy, Academic Vocabulary in Use, Cambridge University Press, 2016
2. David Porter, Check Your Vocabulary for Academic English, A &C Black, London, 2007
Modified by mgr Anna Przyjemska-Skrabucha (last modification: 28-04-2022 13:34)