SylabUZ

Wygeneruj PDF dla tej strony

Practice of instrumental comping - opis przedmiotu

Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu Practice of instrumental comping
Kod przedmiotu 03.2-WA-P-PraOfInstrCom-S22
Wydział Wydział Artystyczny
Kierunek WA - oferta ERASMUS / sztuki muzyczne
Profil -
Rodzaj studiów Program Erasmus pierwszego stopnia
Semestr rozpoczęcia semestr zimowy 2022/2023
Informacje o przedmiocie
Semestr 1
Liczba punktów ECTS do zdobycia 2
Typ przedmiotu obieralny
Język nauczania angielski
Sylabus opracował
  • dr Bartosz Pernal
Formy zajęć
Forma zajęć Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) Forma zaliczenia
Ćwiczenia 30 2 - - Zaliczenie na ocenę

Cel przedmiotu

[1] The sound and specifics of the accompaniment in a jazz band.

[2] Mastering the basic workshop related to working in a music band.

[3] Harmonic structure of jazz standards.

[4] Dynamic range and sonoristic possibilities of individual instruments and their importance for building a coherent sound of a musical group.

[5] Accompanying students pursuing the subject "singing" as an element of vocal tutoring.

[6] Harmony notation based on the American nomenclature.

Wymagania wstępne

Zakres tematyczny

 

[1] Interpretative diversity of jazz themes as a factor determining the nature of the rhythm section accompaniment.

[2] Shaping the sound of a jazz band in the aspect of stylistic differences of the implemented repertoire.

[3] Developing the skill of preparing musical materials for a jazz band.

Metody kształcenia

Group practicing.

Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się

Opis efektu Symbole efektów Metody weryfikacji Forma zajęć

Warunki zaliczenia

Implementation of entrusted instrumental or vocal parts.

 

Literatura podstawowa

  1. The New Real Book, vol. 1-3, Sher Music Co., Petaluma 1988. 
  2. Nestico Sammy, The Complete Arranger, Fenwood Co.,1993.
  3. Garcia Russell, The Professional Arranger Composer, Book I, Criterion Music Corporation, Los Angeles 1954.
  4. Garcia Russell, The Professional Arranger Composer, Book II, Criterion Music Corporation, Los Angeles 1974.

Literatura uzupełniająca

Levine Mark, The Jazz Theory Book, Sher Music, Petaluma 1995.

 

 

Uwagi

 


Zmodyfikowane przez mgr Wojciech Pruszyński (ostatnia modyfikacja: 12-04-2022 19:55)