SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Język angielski III |
Kod przedmiotu | 06.9-WM-IB-P-46_19 |
Wydział | Wydział Mechaniczny |
Kierunek | Inżynieria biomedyczna |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. inżyniera |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2023/2024 |
Semestr | 5 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Laboratorium | 30 | 2 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Celem przedmiotu jest uzyskanie przez studenta znajomości języka angielskiego na poziomie B1+ wg Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego. Uświadomienie studentom wagi poprawności językowej, odpowiedniego wyboru rejestru języka oraz wagi usystematyzowania wiedzy gramatyczno-leksykalnej
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (The Common European Framework of Reference for Languages).
Lp. | Treści programowe - LABORATORIUM | l. godz. st. stacj. |
l. godz. st. niestacj. |
|||
L1 | Techniczna specyfikacja urządzenia - wymiary / jednostki | 2 | 1 | |||
L2 | Udzielanie instrukcji - sekwencja poleceń "first', "then', 'next', etc | 2 | 1 | |||
L3 | Opis narzędzi, urządzeń - zdania względne | 2 | 1 | |||
L4 | Dokumentacja sprzętu - instrukcja obługi. Rzeczowniki złożone | 2 | 1 | |||
L5 | Opis przyczyn i skutków - czasowniki 'lead to' / 'result in'/ 'result from' etc., przedrostki 'in' / 'un' / 'dis', etc. | 2 | 1 | |||
L6 | Wynalazki, aparutura medyczna, sprzęt rehabilitacyjny- drugi vs trzeci okres warunkowy | 2 | 2 | |||
L7 | Kolokwium | 2 | 0 | |||
L8 | Biomateriały | 2 | 1 | |||
L9 | Dokonywanie prognoz - czasowniki modalne 'may' / 'might'/ 'could' / 'will' | 2 | 1 | |||
L10 | Opis konstrukcji i działania podstawowych elementów komputera | 2 | 1 | |||
L11 | IT w inżynierii biomedycznej | 2 | 1 | |||
L12 | Anatomia człowieka w zarysie | 2 | 1 | |||
L13 | Proces starania się o pracę - CV, list motywacyjny | 2 | 2 | |||
L14 | Kolokwium | 2 | 2 | |||
L15 | Rozmowa kwalifikacyjna - wskazówki | 2 | 2 | |||
Suma: | 30 | 18 |
Metoda komunikacyjna nauczania języka obcego, praca z tekstem specjalistycznym, praca w parach, grupach i indywidualna, z wykorzystaniem środków audiowizualnych oraz multimedialnych.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Aktywne uczestnictwo w zajęciach (maksymalnie dwie nieusprawiedliwione nieobecności), wykonanie wszystkich zadań określonych przez prowadzącego (m.in. uzyskanie pozytywnej oceny pracy indywidualnej, w parach oraz grupach oraz zaliczenie dwóch kolokwiów w semestrze (sprawdzenie kompetencji studenta w zakresie struktur leksykalno-gramatycznych, rejestru języka w ramach sprawności językowych: pisanie, czytanie, słuchanie)
1. Vicky Hollet, John Sydes, Tech Talk intermediate, Oxford University Press, 2006
2. Eric H. Glendinning, Technology 1, Oxford University Press, 2012
3. Jon Naunton, ProFile 2 Intermediate, Oxford University Press, 2009
4. John Chrimes, English for Biomedical Science in Higher Education Studies, Garnet Education, 2015
5. Simkova Iryna et all, Professional English for Biomedical Engineering Students, KPI 2021
1. Nick Brieger, Alison Pohl, Technical English : vocabulary and grammar, Summertown Publishing, 2008
2. Longman Business Dictionary, Pearson Education Limited, Harlow, 2007
3. Słownik Techniczny Angielsko-Polski, Polsko-Angielski, wyd. REA, 2005
4. Michael Swan, Catherine Walter, The Good Grammar Book, Oxford University Press, 2009
5. www.innerbody.com
Zmodyfikowane przez mgr Anna Przyjemska-Skrabucha (ostatnia modyfikacja: 28-03-2023 17:22)