SylabUZ
Course name | Methodology of Coaching II |
Course ID | 14.4-WH-CDFP-MCII-S16 |
Faculty | Faculty of Humanities |
Field of study | Coaching and philosophical counseling |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2023/2024 |
Semester | 3 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Credit with grade |
Nadrzędnym celem zajęć jest, obok rozwinięcia poznanych technik pracy coacha, wyrobienie w studentach gotowości do ciągłego uczenia się i podnoszenia jakości swych kompetencji zawodowych. Zajęcia stawiają sobie za cel m.in. diagnozę obszarów w pracy z klientem, w których mogą wystąpić trudności, a także rozważenie sposobów poradzenia sobie z nimi. W ramach zajęć studenci będą mieli okazję przeprowadzić proces coachingowy z tzw. rzeczywistym klientem. Proces ten będzie przebiegał pod superwizją.
zaliczenie Metodyki coachingu I
praca indywidualna i w parach, case studies, „burza mózgów”, dyskusja, warsztat indywidualny
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
zaliczenie z oceną na podstawie uczestnictwa w zajęciach, przeprowadzenie sesji coachingowej z tzw. rzeczywistym klientem.
J. Kabat-Zinn, Życie piękna katastrofa, przeł. D. Ćwiklak, Warszawa 2016
Ł. Kaczmarek, Pozytywne interwencje psychologiczne, Poznań 2016.
B.L. Fredrickson, Pozytywność, przeł. J. Gilewicz, Poznań 2011
Modified by dr Dariusz Sagan (last modification: 12-04-2024 16:57)