SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Analiza struktur gier |
Kod przedmiotu | 14.2--SocP-ASG-S22 |
Wydział | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek | Socjologia |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2023/2024 |
Semestr | 4 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Występuje w specjalnościach | Społeczne wymiary esportu |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 15 | 1 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Celem przedmiotu jest trening w rozpoznawaniu, interpretowaniu i projektowaniu struktur ukrytych pod powierzchnią gier. Studenci nauczą się rozpoznawać główne struktury gatunkowe, typowe mechaniki gier, struktury fabularne oraz modele interakcji obecne w grach. Wiedzę będą mieli okazję zastosować w praktyce, podczas analizy gier przy użyciu wybranych modeli teoretycznych. Kurs finalizuje samodzielnie wykonana przez studenta krytyczna analiza struktury danej gry.
Bierna znajomość języka angielskiego pozwalająca na pracę z tekstem w tym języku. Ogólna wiedza dotycząca gier.
Analiza tekstu, analiza gry, dyskusja.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Ćwiczenia
Zadania: realizowane w trakcie zajęć; zadania polegają na sformułowaniu krótkich wypowiedzi pisemnych (np. streszczenie, porównanie) na zadany temat.
Zasady uzyskania pozytywnej oceny za zadania: zgodność z tematem, odpowiednia struktura, poprawność językowa.
Zasady uzyskania oceny z ćwiczeń: ocena z ćwiczeń jest średnią z ocen za zadania.
Zasady uzyskania oceny końcowej: ocena końcowa jest oceną z ćwiczeń.
Zajęcia są prowadzone zgodnie z programem z sylabusa. W przypadku dokonywanych zmian student będzie o nich informowany na bieżąco.
Zmodyfikowane przez dr Tomasz Kołodziej (ostatnia modyfikacja: 30-04-2023 23:09)