SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Programowanie strategiczne |
Kod przedmiotu | 14.2--SocP-PS-S23 |
Wydział | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek | Socjologia |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2023/2024 |
Semestr | 6 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 3 |
Występuje w specjalnościach | Organizacja społeczności lokalnych |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Laboratorium | 30 | 2 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Zamysłem prowadzącego jest przekazanie studentom podstawowej wiedzy z zakresu programowania strategicznego w odniesieniu do lokalnych i regionalnych planów działania. Dodatkowym celem jest zapoznanie z podstawowymi zasadami opracowania planów strategicznych przez jednostki samorządów terytorialnych i przekazanie praktycznych umiejętności związanych z opracowaniem tego typu dokumentów.
-
Prezentacja multimedialna, zajęcia warsztatowe, dyskusja, praca w grupach, analiza materiałów źródłowych, zastosowanie metod mobilnych: wizyta studyjna.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Laboratorium
Praca pisemna: indywidualna na temat uzgodniony ze studentami w trakcie zajęć na początku semestru.
Zasady uzyskania pozytywnej oceny z pracy pisemnej: zgodność z tematem, poprawna struktura i język, rzetelność, samodzielność wykonania pracy, odpowiedni dobór literatury przedmiotu i właściwe stosowanie odwołań, umiejętność udzielenia odpowiedzi na pytania dotyczące pracy.
Projekt interwencji: indywidualny/grupowy na temat uzgodniony ze studentami w trakcie zajęć na początku semestru; zawiera cel i jego uzasadnienie, opis problemu i propozycje sposobów jego rozwiązania.
Zasady uzyskania pozytywnej oceny z projektu interwencji: zgodność z tematem, odpowiednia struktura projektu, poprawny opis poszczególnych jego elementów, uzasadniony dobór sposobów rozwiązania problemu, poprawność językowa, poprawność odwołań do literatury.
Zasady uzyskania oceny z laboratorium: ocena z laboratorium jest średnią arytmetyczną ocen z pracy pisemnej i projektu interwencji; warunkiem uzyskania pozytywnej oceny z ćwiczeń jest zaliczenie pracy pisemnej oraz projektu interwencji.
Zasady uzyskania oceny końcowej: ocena końcowa jest oceną z laboratorium.
-
-
Zmodyfikowane przez dr Joanna Frątczak-Müller (ostatnia modyfikacja: 24-04-2023 17:23)