Wczesna interwencja i stymulacja rozwoju dziecka na oddziale neonatologicznym.
Wczesna interwencja logopedyczna w przypadku dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia.
Diagnoza i terapia funkcji pokarmowych w obrębie okolicy orofacjalnej - połykania, gryzienia i żucia.
Wczesna interwencja u dzieci z dysfunkcjami powstałymi na tle izolowanych kraniosynostoz.
Wczesna interwencja logopedyczna w mózgowym porażeniu dziecięcym.
Wczesna interwencja terapeutyczna w ujęciu metody krakowskiej
Ćwiczenia:
Programowanie wczesnych etapów rozwoju językowego.
Zarys terapii logopedycznej dzieci z zespołami wad wrodzonych.
Specyfika wczesnego wspomagania rozwoju i wczesnej interwencji logopedycznej w pracy z dziećmi z uszkodzonym narządem słuchu.
Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z diagnozą padaczki.
Programy Centrum Hanen jako przykład niedyrektywnego podejścia do pracy z dziećmi z zaburzeniami kominikacji.
Wczesna interwencja terapeutyczna i wspomaganie rozwoju w nurcie pedagogiki leczniczej Marii Montessori.
Wychowanie słuchowe małego dziecka.
Ćwiczenia słuchowe i ruchowe w terapii małego dziecka z zaburzeniami rozwoju mowy.
Metody kształcenia
Metody podające
Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się
Opis efektu
Symbole efektów
Metody weryfikacji
Forma zajęć
Warunki zaliczenia
Test wg punktacji 94-100% = 5,0; 85-93% = 4,5; 76-84% = 4,0; 68-60 =3,5; 51-59% = 3,0
Ocena końcowa – średnia arytmetyczne otrzymana z testu z ćwiczeń oraz testu z wykładów oraz z aktywności na zajęciach
Dopuszcza się nieobecność na 6% zajęć
Zgodnie z § 17 Regulaminu Studiów Student ma obowiązek uzupełnić wiadomości związane z opuszczonymi zajęciami – w przypadku nieobecności na zajęciach weryfikacja efektów uczenia zostanie przeprowadzona na podstawie rozmowy w czasie konsultacji przy zastosowaniu następującej punktacji
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej.