SylabUZ

Wygeneruj PDF dla tej strony

Specialized monographic lecture MoSaMSE - opis przedmiotu

Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu Specialized monographic lecture MoSaMSE
Kod przedmiotu 04.5-WZ-ZarzD-SML
Wydział Wydział Ekonomii i Zarządzania
Kierunek Zarządzanie
Profil ogólnoakademicki
Rodzaj studiów drugiego stopnia z tyt. magistra
Semestr rozpoczęcia semestr zimowy 2023/2024
Informacje o przedmiocie
Semestr 4
Liczba punktów ECTS do zdobycia 3
Typ przedmiotu obowiązkowy
Język nauczania angielski
Sylabus opracował
  • dr Paweł Szudra
Formy zajęć
Forma zajęć Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) Forma zaliczenia
Wykład 15 1 9 0,6 Zaliczenie na ocenę

Cel przedmiotu

The aim of the course is to understand the essence of the functions and principles of constructing a business plan for a micro, small or medium enterprise.

Wymagania wstępne

Zakres tematyczny

The essence of the functions and principles of business plan construction, analysis of the business plan structure in the context of: basic concepts, characteristics of planned projects, description of the products (services) offered, analysis of the market and behavior of competitive companies, description of the management staff, ways of identifying and implementing the company's strategy, identification of competitive advantages and analysis of financial statements.

Metody kształcenia

Conventional lecture, multimedia presentation, interactive communication, case study analysis, solution design, simulation, work in task teams, presentation, discussion.

Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się

Opis efektu Symbole efektów Metody weryfikacji Forma zajęć

Warunki zaliczenia

The condition for passing the lecture is the positive completion of the developed business plan in teams of 2-3 people, and active participation in classes. The final grade consists of the grade for developing and presenting the project (80%) and active participation in classes (20%).

Literatura podstawowa

Schwetje G., Vaseghi S., The Business Plan, Springer, New York 2007.

Literatura uzupełniająca

Uwagi


Zmodyfikowane przez dr Paweł Szudra (ostatnia modyfikacja: 29-05-2023 15:02)