SylabUZ
Course name | Biomedical bases of development and upbringing |
Course ID | 05.0-WP-RzK-BPRW |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Resocjalizacja z kryminologią |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2024/2025 |
Semester | 1 |
ECTS credits to win | 1 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 15 | 1 | 15 | 1 | Credit with grade |
ogólna wiedza dotycząca budowy i funkcji organizmu ludzkiego.
Problematyka ćwiczeń:
Ćwiczenia audytoryjne - dyskusja, rozwiązywanie zadań, praca w grupach, samodzielne opracowywanie materiałów.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Ocenie podlega aktywność studenta/-ki podczas zajęć oraz efekt wykonanych zadań. Ćwiczenia kończą się zaliczeniem na ocenę w formie pisemnej zgodnie z podanymi kryteriami na podstawie testu z progami punktowymi. Ocena pozytywna to zdobycie minimum 60% punktów. Skala ocen: poniżej 60% ocena niedostateczna, 60-68% (3,0), 69-77% (3,5), 78-85% (4,0), 86-93% (4,5), 94-100% (5,0).
Dopuszcza się 7% nieobecności (usprawiedliwionych), które Student/-ka powinien/-na uzupełnić w formie i terminie uzgodnionym z prowadzącym zajęcia (max na dwa tygodnie przed końcem zajęć). Pozostałe warunki, nie wymienione w punkcie rozstrzygane są zgodnie z Regulaminem Studiów na Uniwersytecie Zielonogórskim https://www.uz.zgora.pl/index.php?regulamin-studiow
Ocena końcowa z ćwiczeń obejmuje dwie składowe: średnią arytmetyczną wszystkich ocen cząstkowych (50% oceny) oraz ocenę zaliczenia pisemnego (50%). Wyniki średniej arytmetycznej ustala się zgodnie z zasadą: średnia 3,25 stanowi ocenę końcową 3,5; średnia 3,75 stanowi ocenę końcową 4,0; średnia 4,25 stanowi ocenę końcową 4,5; średnia 4,75 stanowi ocenę końcową 5,0.
Ocena końcowa z przedmiotu jest oceną z ćwiczeń.
1. Kaczmarek M., Wolański N.: Rozwój biologiczny człowieka od poczęcia do śmierci, PWN, Warszawa, 2018.
2. Malinowski A.: Auksologia. Rozwój osobniczy człowieka w ujęciu biomedycznym, Oficyna UZ, Zielona Góra, 2009.
3. Malinowski A., Tatarczuk J., Asienkiewicz R.: Antropologia dla pedagogów z wybranymi zagadnieniami z chronobiologii i ergonomii, Oficyna UZ, Zielona Góra, 2014.
1. Czasopisma i e-booki dostępne w Bibliotece Uniwersyteckiej UZ, cyfrowe bazy danych; http://www.bu.uz.zgora.
2. Izdebski Z. (red): Zagrożenia okresu dorastania, Oficyna UZ, Zielona Góra, 2008.
3. Woynarowska B.: Edukacja zdrowotna: podręcznik dla studentów, PWN, Warszawa, 2008
Modified by dr Ewa Nowacka-Chiari (last modification: 07-04-2024 22:50)