SylabUZ
Course name | Interpersonal Training |
Course ID | 05.9-WP-RzK-TiP |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Resocjalizacja z kryminologią |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2024/2025 |
Semester | 1 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Laboratory | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Credit with grade |
Zrozumienie mechanizmów determinujących zachowania własnych i innych osób, pogłębienie umiejętności wyrażania myśli i uczuć, nabycie podstawowej wiedzy na temat własnych granic psychologicznych, nabycie umiejętności rozwiązywania konfliktów, współpracy, podejmowania odpowiedzialności i decydowania, zintegrowanie się z grupą studencką.
Podstawowe umiejętności z zakresu komunikacji, gotowość do zaangażowania się w dyskusję grupową i otwartość pozwalająca na pracę w grupie oraz dzielenie się własnym społecznym doświadczeniem.
W ramach laboratorium:
Warsztat grupowy, dyskusja grupowa
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Laboratoria– na ocenę składa się aktywność na zajęciach oraz obecność.
Jedliński K. (red.), trening interpersonalny, Wyd WAB, 2011.
Oyster C.K, Grupy, Zysk i S-ka, 2002.
Kulik R., Trening interpersonalny. Proces grupowy w praktyce trenerskiej, ENETEIA, 2021.
Kozak A., Proces grupowy. Poradnik dla nauczycieli, trenerów i wykładowców. Onepress 2014.
Modified by dr Monika Kaczmarczyk (last modification: 25-03-2024 15:35)