SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Język obcy |
Kod przedmiotu | 09.0-WA-EASMP-JOA-Ć-S14_pNadGenZ7FUQ |
Wydział | Wydział Artystyczny |
Kierunek | Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2016/2017 |
Semestr | 4 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 30 | 2 | - | - | Egzamin |
Studenci powinni wykazać się znajomością języka angielskiego w zakresie słuchania, mówienia, czytania i pisania na poziomie A2/B1 według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego oraz w zakresie niezbędnym dla potrzeb studiowania oraz późniejszego wykonywania pracy zawodowej.
Znajomość języka angielskiego na poziomie A2/B1+ według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego.
1/ System edukacji w Polsce i krajach anglosaskich-dyskusja;
2/ Praca i życie za granicą, prowadzenie rozmowy nieformalnej na temat pracy,systemu opieki sdrowotnej,systemu bankowego, prowadzenie korespondencji: język formalny i nieformalny,
3/Szukanie pracy,pisanie CV i listu motywacyjnego,, przygotowanie prostej prezentacji na temat swoich prac,
4/ Letters of complaints-pisanie formalnych skarg i zazalen.Cwiczenia w parach.
4/ Prezentacje-dowolonie wybrany temat z zakresu sztuki-slajdy-Powerpoint.
5/ Kariera zawodowa, opisywanie własnej sylwetki profesjonalnej
6/ Freelancing-wady i zalety zawodu artysty jako freelancer(dyskusja wparach)
7/ Testy na poziomie B1/B2 z reading and writing8/prowadzenie rozmów bezpośrednich i telefonicznych, udzielanie odpowiedzi na skargi i zażalenia,9/prowadzenie korespondencji z klientem, przygotowanie prezentacji dla klienta,
10/ Funkcjonowanie w zyciu artystrycznym-przygotowywanie wystawy-komentarze dotyczace wystawy w jezyku angielskim.
11/ Stereotypes-dyskusje w grupach.
12 / Tattoo-a taboo subject? Reading and discussion.
13/ Prezentacja indywidualna na dowolnie wybrany temat w Power Point.
14/ Test sprawdzajacy znajomosc jezyka na poziomie B2. Egzamin.
Metoda komunikacyjna nauczania języka obcego (angielskiego), korzystanie z literatury przedmiotu oraz źródeł internetowych. Czytanie, tłumaczenie, dyskusje w parach i grupach 4-osobowych. Tłumaczenie tekstów - prowadzenie testów sprawnościowych przygotowujących studentów do osiągnięcia poziomu B2 - reading, listennig,speaking, writing.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Weryfikacja, testy sprawności językowych, testy leksykalno-gramatyczne, prezentacja, projekty, aktywny udział w zajęciach. Warunki zaliczenia - uzyskanie przynajmniej 60% w ocenie testów, prezentacji indywidualnych, postępów w nauce językowych sprawności. Udział w zajęciach zgodnie z wymogami K-U24.
Dodatkowe materialy online.
Testy egzaminacyjne na poziomie B2- Spotlight on FCE.
Studenci pracują również w oparciu o artykuły zaczerpnięte z profesjonalnych stron internetowych.
Studenci również przygotowują własne materiały do pracy grupowej.
Zmodyfikowane przez mgr Joanna Simpson (ostatnia modyfikacja: 09-09-2016 22:31)