SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Praca w zespole interdyscyplinarnym |
Kod przedmiotu | 06.9-WM-IB-D-07_15L_pNadGenF8P3V |
Wydział | Wydział Mechaniczny |
Kierunek | Inżynieria biomedyczna / Elektronika i informatyka w medycynie |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | drugiego stopnia z tyt. magistra inżyniera |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2016/2017 |
Semestr | 2 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 3 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Laboratorium | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Zaliczenie na ocenę |
Wykład | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Zaliczenie na ocenę |
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z podstawowymi aspektami pracy w zespołach, w tym zespołach, których członkami są ludzie – specjaliści reprezentujący różne dziedziny/dyscypliny.
Brak
Przedstawienie aspektów pracy w zespołach interdyscyplinarnych (współpraca z pacjentami i ich rodzinami, środowiskiem medycznym, środowiskiem, obsługą techniczną aparatury specjalistycznej).
1. Współpraca zespołowa – mocne i słabe strony.
2. Praca zespołowa.
3. Rola i zadania zespołów interdyscyplinarnych
• Korzyści wynikające z utworzenia zespołu.
• Powoływanie zespołów, deklaracja celów.
• Projektowanie działania.
• Etapy pracy z konkretnym problemem.
• Warunki sprzyjające dobremu funkcjonowaniu zespołu.
4. Efektywność pracy zespołowej w fazie tworzenia i funkcjonowania zespołu.
5. Kooperacja przedstawicieli różnych grup zawodowych.
6. Wspomaganie grupowego rozwiązywania problemów.
7. Rozwiązania informatyczne wspomagające pracę w zespole.
Wykład problemowy, metoda projektu, dyskusja, studium przypadku, praca w grupach
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Wykład - warunkiem zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny ze sprawdzianu przeprowadzonego w formie testu.
Laboratorium - warunkiem zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny z wszystkich ćwiczeń przewidzianych do realizacji w programie zajęć.
Brak
Zmodyfikowane przez dr inż. Anna Pławiak-Mowna, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 09-09-2016 12:01)