SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Seminarium |
Kod przedmiotu | 04.9-WZ-ZarzP-S1-S16 |
Wydział | Wydział Ekonomii i Zarządzania |
Kierunek | Zarządzanie |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2016/2017 |
Semestr | 5 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 4 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Projekt | 45 | 3 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Zapoznanie studenta z metodologią pisania prac licencjackich. Stworzenie podstaw do samodzielnego przygotowania koncepcji pracy dyplomowej, sformułowania tytułu, określenia celu pracy, doprecyzowania problemów badawczych, planowania badań empirycznych jak również przygotowania ogólnej struktury pracy licencjackiej.
Brak
Ogólna charakterystyka pracy dyplomowej (wybór tematu, zawartość pracy, praca dyplomowa w świetle regulaminu studiów). Organizacja badań. Wybrane metody i techniki badań naukowych.
Wykład konwersatoryjny – przedstawienie problematyki i metodologii pisania prac licencjackich. Dyskusja w grupie. Konsultacje indywidualne. Praca z materiałem źródłowym.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Zatwierdzenie i przyjęcie tematu i planu pracy, pierwszego rozdziału pracy, zatwierdzenie i przyjęcie koncepcji rozdziału zawierającego cel pracy, przedmiot oraz zakres badań.
Literatura przedmiotu zgodna z tematyką przygotowywanej pracy.
Apanowicz J., 2005, Metodologiczne uwarunkowania pracy naukowej, Wyd. Difin, Warszawa.
Babbie E., 2007, Badania społeczne w praktyce. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa.
Kolman R., 2004, Zdobywanie wiedzy. Poradnik podnoszenia kwalifikacji (magisteria, doktoraty, habilitacje), Oficyna Wyd. Branta, Bydgoszcz.
Szreder M., 2004, Metody i techniki sondażowych badań opinii. Polskie Wyd. Ekonomiczne, Warszawa.
Szreder M., 2012, Wybór próby badawczej. Marketing i Rynek, nr 11, s. 24–27.
Sztumski J., 2005, Wstęp do metod i technik badań społecznych. Wyd. Śląsk, Katowice.
Zmodyfikowane przez dr hab. inż. Joanna Zarębska, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 18-07-2016 19:09)