SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Język obcy nowożytny - język angielski |
Kod przedmiotu | 09.1-WH-WHP-JON/JA1-Ć-S14_genHBVEO |
Wydział | Wydział Humanistyczny |
Kierunek | Filologia / Filologia rosyjska |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2016/2017 |
Semestr | 1 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | angielski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 30 | 2 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Cykl praktycznych ćwiczeń z języka angielskiego doskonalących umiejętność porozumiewania się w sytuacjach życia codziennego i zawodowego, prowadzących do uzyskania kompetencji komunikacyjnej i językowej. Wprowadzenie podstawowej terminologii nauk humanistycznych i społecznych. Poznawanie specyfiki kulturowej krajów angielskiego obszaru językowego. Uzyskanie znajomości języka obcego na poziomie biegłości B2 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego oraz dla potrzeb studiowania i wykonywania pracy zawodowej.
Znajomość języka obcego na poziomie A2+/B1 według skali ESOKJ.
Metoda komunikacyjna; praca z tekstem źródłowym, tekstem prasowym; dyskusja, dialog, symulacja, odgrywanie ról, burza mózgów, gry dydaktyczne, wywiad, praca w parach i grupach.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Zaliczenie z oceną na podstawie kontroli bieżącej – ustnej oraz kontroli okresowej – pisemnej (testy cząstkowe, sprawdziany). Uzyskanie minimum 60% z testów, prezentacji itp. Warunkiem zaliczenia jest aktywne uczestnictwo w zajęciach oraz wykonanie wszystkich zadań lub projektów określonych przez prowadzącego.
1. Alexander, L.G. A First Book in Comprehension, Precis and Composition. OUP, Oxford, 1989.
2. Alexander, L.G. Developing skills. Longman/PWN, Warszawa, 1997.
3. Cambridge Preliminary English Tests, Handbook, Sample Papers for updated examination in March, 2004, University of Cambridge ESOL examinations. CUP, 2005.
4. Dooley, J., Evans, V. Grammarway, Swansea, 1998.
5. Latham-Koenig, C. New English File. OUP, Oxford, 2006.
6. Soars, L and J. Headway Intermediate Fourth Edition, Student’s Book. OUP, Oxford, 2009.
7. Soars, L and J. Headway Pre-Intermediate Third Edition, Student’s Book. OUP, Oxford, 2009.
1. Jones, L. New Progress to Proficiency. CUP, Cambridge, 2005.
2. Oxford Collocations, dictionary for students of English. OUP, Oxford, 2005.
3. Phrasal Verbs, dictionary for learners of English. OUP, Oxford, 2001.
4. Vince, M., and Sunderland, P. Advanced Language Practice. Macmillan, Oxford, 2003.
5. Murphy, R. English Grammar in Use. CUP, Cambridge, 2004.
6. Murphy, R. Essential Grammar in Use. CUP, Cambridge, 2006.
Zmodyfikowane przez dr Aleksandra Urban-Podolan (ostatnia modyfikacja: 05-09-2016 21:06)