SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Język angielski |
Kod przedmiotu | 09.0-WF-FizP-JAng4-L-S14_gen88524 |
Wydział | Wydział Fizyki i Astronomii |
Kierunek | Fizyka |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2017/2018 |
Semestr | 4 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Laboratorium | 30 | 2 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu, mówienia, czytania oraz pisania w języku angielskim. Szersze
wykorzystanie funkcji językowych umożliwiających posługiwanie się językiem angielskim w sytuacjach życia
codziennego. Opanowanie podstawowych struktur gramatycznych stosowanych do porównywania
przedmiotów, zjawisk, ludzi, wyrażania potrzeby, zakazu. Opanowanie sprawności pisania formalnych listów i
listów elektronicznych.
Wprowadzenie elementów języka specjalistycznego z zakresu termodynamiki, optyki, budowy atomu.
Znajomość języka na poziomie biegłości B1 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego Rady
Europy.
Ćwiczenia powtórzeniowe i utrwalające materiał leksykalno-gramatyczny zawarty w jednostkach lekcyjnych,
umożliwiające studentowi opanowanie następujących umiejętności:
• porównywanie osób, zjawisk
• stosowanie czasowników modalnych do wyrażenia nakazu, zakazu
• pisanie listów formalnych
• poprawne stosowanie form czasownikowych – gerund, infinitive
• opanowanie słownictwa z dziedziny termodynamiki, optyki, budowy atomu
• rozumienie prostych tekstów specjalistycznych z dziedziny termodynamiki, optyki, budowy atomu
Praca w grupach, w parach, z podręcznikiem przy użyciu różnych pomocy dydaktycznych; konwersacja,
prezentacja.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
– zaliczenie z oceną: warunkiem zaliczenia przedmiotu jest uzyskanie pozytywnych ocen z kolokwiów i testów
obejmujących zakres tematyczny zajęć, prezentacja pracy własnej na zajęciach.
[1] C. Oxenden, V. Latham-Koenig, P. Seligson, New English File Student’s Book, Oxford
University Press 2007.
[2] C. Oxenden, V. Latham-Koenig, P. Seligson, New English File Workbook, Oxford University
Press 2007.
[1] FCE Use of English by V. Evans.
[2] Internet articles.
[3] L. Szkutnik, Materiały do czytania – Mathematics, Physics, Chemistry, Wydawnictwa Szkolne i
Pedagogiczne.
[4] J. Pasternak-Winiarska, English in Mathematics, Oficyna Wydawnicza Politechniki
Warszawskiej, Warszawa 2006.
[5] S. Hawking, A Brief History of Time, The Universe in a Nutshell, Bantam Books 2001.
Zmodyfikowane przez prof. dr hab. Mirosław Dudek (ostatnia modyfikacja: 13-09-2017 11:08)