SylabUZ

Wygeneruj PDF dla tej strony

Język obcy - angielski - opis przedmiotu

Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu Język obcy - angielski
Kod przedmiotu 09.1-WA-ArchWP-LEKTa-S17
Wydział Wydział Artystyczny
Kierunek Architektura wnętrz
Profil ogólnoakademicki
Rodzaj studiów pierwszego stopnia z tyt. licencjata
Semestr rozpoczęcia semestr zimowy 2017/2018
Informacje o przedmiocie
Semestr 3
Liczba punktów ECTS do zdobycia 2
Typ przedmiotu obieralny
Język nauczania polski
Sylabus opracował
  • mgr Joanna Simpson
Formy zajęć
Forma zajęć Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) Forma zaliczenia
Ćwiczenia 30 2 - - Zaliczenie na ocenę

Cel przedmiotu

Opanowanie przedmiotu na poziomie B1+ według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego oraz w zakresie niezbędnym dla potrzeb studiowania i wykonywania pracy zawodowej

Wymagania wstępne

Znajomość języka angielskiego na poziomie A2 według skali Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.

Zakres tematyczny

  1. System Edukacji w Polsce i krajach anglosaskich - dyskusja w grupach w języku angielskim.
  2. Test sprawdzający poziom wiedzy studenta z języka angielskiego i służący jako podstawa do dalszej oceny poczynionych przez studentów postępów w osiągnięciu wyższego poziomu - B1+
  3. Praca i życie za granicą - prowadzenie rozmów na temat życia, pracy, systemu edukacji i opieki zdrowotnej, systemu bankowego itp. w Wielkiej Brytanii.
  4. Szukanie pracy - pisanie podań o pracę, dialogi - rozmowa kwalifikacyjna, pisanie podań o pracę i CV.
  5. Kariera zawodowa - opisywanie własnej sylwetki profesjonalnej lub planów zawodowych na przyszlość.
  6. Freelancing - wady i zalety pracy zawodowej artysty jako freelancer.
  7. Testy z writing and reading na poziomie A2/B1 sprawdzające postępy studentów w osiągnięciu wyższego poziomu językowego wymaganego w danym semestrze.
  8. Funkcjonowanie w życiu artystycznym - dyskusje na temat organizacji wystaw, happeningów artystycznych.
  9. Test zaliczeniowy.
  10. Prezenytacja indywidualna z użyciem PowerPoint.

Metody kształcenia

Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się

Opis efektu Symbole efektów Metody weryfikacji Forma zajęć

Warunki zaliczenia

Grade              Requirements I                                                                      Requirement II          

5                    Attend* 26-30 hours                                                               &         give an in-class presentation***           

OR       obtain 65% + in an end-of-semester test**               &         give an in-class presentation***

                                                                                   

4                    Attend* 24 hours                                                                    &         give an in-class presentation***           

OR       obtain 50% - 64% in an end-of-semester test**        &         give an in-class presentation***

           

3                    Attend* 22 hours                                                                    &         give a presentation***                      

OR       obtain 40% - 49% in an end-of-semester test**        &         give a presentation***          

 

Literatura podstawowa

  1. Oxenden, C., 2009 New English File. Advanced Student's Book., University Press, Oxford University.
  2. Davis, P. and Falla, I., 2008, FCE Result, University Press, Oxford.
  3. Hughes, D and Lawlor, P., 2007, ESOL EXEMPLARS, DfES Publications, Nottingham
  4. O'conne, l Sue. 1993. Focus on Advanced English C.A.E. Longman.
  5. FCE Gols 2015

Literatura uzupełniająca

Uwagi


Zmodyfikowane przez mgr Joanna Simpson (ostatnia modyfikacja: 28-04-2017 17:27)