Opanowanie przedmiotu na poziomie B1+ według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego oraz w zakresie niezbędnym dla potrzeb studiowania i wykonywania pracy zawodowej
Wymagania wstępne
Znajomość języka angielskiego na poziomie A2 według skali Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.
Zakres tematyczny
System Edukacji w Polsce i krajach anglosaskich - dyskusja w grupach w języku angielskim.
Test sprawdzający poziom wiedzy studenta z języka angielskiego i służący jako podstawa do dalszej oceny poczynionych przez studentów postępów w osiągnięciu wyższego poziomu - B1+
Praca i życie za granicą - prowadzenie rozmów na temat życia, pracy, systemu edukacji i opieki zdrowotnej, systemu bankowego itp. w Wielkiej Brytanii.
Szukanie pracy - pisanie podań o pracę, dialogi - rozmowa kwalifikacyjna, pisanie podań o pracę i CV.
Kariera zawodowa - opisywanie własnej sylwetki profesjonalnej lub planów zawodowych na przyszlość.
Freelancing - wady i zalety pracy zawodowej artysty jako freelancer.
Testy z writing and reading na poziomie A2/B1 sprawdzające postępy studentów w osiągnięciu wyższego poziomu językowego wymaganego w danym semestrze.
Funkcjonowanie w życiu artystycznym - dyskusje na temat organizacji wystaw, happeningów artystycznych.
Test zaliczeniowy.
Prezenytacja indywidualna z użyciem PowerPoint.
Metody kształcenia
Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się
Opis efektu
Symbole efektów
Metody weryfikacji
Forma zajęć
Warunki zaliczenia
Grade Requirements I Requirement II
5 Attend* 26-30 hours & give an in-class presentation***
OR obtain 65% + in an end-of-semester test** & give an in-class presentation***
4 Attend* 24 hours & give an in-class presentation***
OR obtain 50% - 64% in an end-of-semester test** & give an in-class presentation***
3 Attend* 22 hours & give a presentation***
OR obtain 40% - 49% in an end-of-semester test** & give a presentation***
Literatura podstawowa
Oxenden, C., 2009 New English File. Advanced Student's Book., University Press, Oxford University.
Davis, P. and Falla, I., 2008, FCE Result, University Press, Oxford.
Hughes, D and Lawlor, P., 2007, ESOL EXEMPLARS, DfES Publications, Nottingham
O'conne, l Sue. 1993. Focus on Advanced English C.A.E. Longman.
FCE Gols 2015
Literatura uzupełniająca
Uwagi
Zmodyfikowane przez mgr Joanna Simpson (ostatnia modyfikacja: 28-04-2017 17:27)
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej.