Opanowanie języka angielskiego na poziomie B2 według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego oraz w zakresie niezbędnym dla potrzeb dalszego kształcenia oraz wykonywania pracy zawodowej.
Wymagania wstępne
Znajomość języka obcego na poziomie B1+ według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego.
Zakres tematyczny
Testy poziomowe B1/B2 obejmujące umiejętności czytania, pisania i słuchania w języku angielskim.
Breaking the silence - słuchanie tekstu i opisywanie przedstawionych zdjęć - praca w parach.
Instalacje jako rodzaj sztuki. Słuchanie tekstu dotyczącego istoty instalacji jako sztuki. Dyskusja w grupach i na forum. Opracowywanie własnych instalacji jako auto-prezentacja. Self portarait w języku angielskim.
Lost in Translation. Praca z tekstem. Używanie przymiotników do opisywania sztuki i literatury. Opisywanie dzieł sztuki, dzieł literackich, itp., w języku angielskim.
Addiction. Rodzaje uzależnienia. Czytanie tekstu i dyskusja w grupach, użycie przymiotników z przyimkami - ćwiczenia - test sprawdzający.
Kolory w życiu. Dyskusja w parach lub grupach na temat funkcji kolorów w sztuce, dekoracji wnętrz, handlu, reklamie, itp. Praca pisemna - wypowiedź pisemna na temat wpływu kolorów i jego stopnia w naszym życiu.
Testy poziomowe sprawdzające postępy studenta w uzyskaniu poziomu B2.
Freelancing - wady i zalety pracy artysty jako freelancer. Dyskusja w grupach lub parach.
When a tattoo becomes taboo - praca z tekstem. Dyskusja. Studenci układają pytania w parach dla innych strudentów.
Prezentacje indywidualne z użyciem PowerPoint.
Metody kształcenia
Metoda komunikacyjna nauczania języka angielskiego, korzystanie z wybranej literatury, czytanie i interpretacja tekstów, praca w grupach i parach. Korzystanie ze źródeł internetowych i tłumaczenie tekstów. Teoretyczne i praktyczne zasady gramatyki na poziomie B1 i B2. Dyskusje na podane przez prowadzącego tematy. Ćwiczenie dialogów sytuacyjnych w parach. Przygotowywanie indywidualnych prezentacji.
Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się
Opis efektu
Symbole efektów
Metody weryfikacji
Forma zajęć
Warunki zaliczenia
Weryfikacja - testy sprawności językowych, testy gramatyczne na poziomie B1/B2, prezentacje indywidualne, referaty, udział w zajęciach. Uzyskanie conajmniej 60% w wynikach testów oraz w ramach bieżącej kontroli KA1-U23.
Literatura podstawowa
Oxenden, C. 2008, New English File-intermediate, Oxford University Press.
Davis, P. and Falla, T. 2008 FCE result, University Press, Oxford.
Hughes, D and Lawlor, P.2007, ESOL EXEMPLARS,DfES publications, Nottingham.
O'Connel Sue1993 Focus on Advanced English CAE, Liongman.
English File Advanced Student's Book, Oxenden, C, 2008, New University Press.Oxford.
Literatura uzupełniająca
Sion, C., 2001, Creating conversation in class, First Person Publishing Teaching Proffesional, London.
Cotton, D. and Falvey, D., 2000, Market Leader- Intermediate Business.
Uwagi
Zmodyfikowane przez dr hab. Helena Kardasz, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 22-06-2017 20:24)
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej.