SylabUZ

Wygeneruj PDF dla tej strony

Marketing Data Analysis - opis przedmiotu

Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu Marketing Data Analysis
Kod przedmiotu 14.2-WP-SOC-ADM
Wydział Wydział Nauk Społecznych
Kierunek WNS - oferta ERASMUS / Socjologia
Profil -
Rodzaj studiów Program Erasmus drugiego stopnia
Semestr rozpoczęcia semestr zimowy 2018/2019
Jednostka obsługująca przedmiot Wydział Nauk Społecznych
Informacje o przedmiocie
Liczba punktów ECTS do zdobycia 3
Typ przedmiotu obowiązkowy
Język nauczania angielski
Sylabus opracował
  • dr hab. Dorota Szaban, prof. UZ
Formy zajęć
Forma zajęć Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) Forma zaliczenia
Ćwiczenia 30 2 - - Zaliczenie na ocenę

Cel przedmiotu

Presentation of various methods and techniques of qualitative and quantitative marketing data analysis. The course is step-by-step guide how to deal with data from marketing research and how to present the results of those research.

Wymagania wstępne

Completed any of research methods and data analysis course

Zakres tematyczny

Basic principles of marketing data analysis; Marketing data analysis – correlations, differences; Public marketing databases;  Interpretation of collected marketing data; Rules of marketing data analysis. Preparing data for analysis. Preparing report based on marketing data analysis.

Metody kształcenia

Academically supervised student-governed problem oriented project work.

Multimedia learning process – using Power Point presentations

Class/group project.

Problem solving or case studies

Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się

Opis efektu Symbole efektów Metody weryfikacji Forma zajęć

Warunki zaliczenia

Individual assessment based on active participation during the course.

Group-Project report plus group oral defense of the project report.

Literatura podstawowa

  1. Gilbert A. Churchill, Basic marketing research, 2000

Literatura uzupełniająca

  1. Groves R. M., Fowler F.J. and others, Survey Methodology, 2004.

Uwagi

*The subject can be run every semester, in case there is not enough persons to make a group there will be individual class run during instructor hours.


Zmodyfikowane przez dr Magdalena Zapotoczna (ostatnia modyfikacja: 12-04-2018 15:52)