SylabUZ

Wygeneruj PDF dla tej strony

B2B Marketing - opis przedmiotu

Informacje ogólne
Nazwa przedmiotu B2B Marketing
Kod przedmiotu 06.9-WM-ZIP-ZL-D-21
Wydział Wydział Mechaniczny
Kierunek Zarządzanie i inżynieria produkcji
Profil ogólnoakademicki
Rodzaj studiów drugiego stopnia z tyt. magistra inżyniera
Semestr rozpoczęcia semestr zimowy 2018/2019
Informacje o przedmiocie
Semestr 2
Liczba punktów ECTS do zdobycia 3
Typ przedmiotu obieralny
Język nauczania polski
Sylabus opracował
  • prof. dr hab. inż. Justyna Patalas-Maliszewska
Formy zajęć
Forma zajęć Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) Forma zaliczenia
Wykład 15 1 9 0,6 Zaliczenie na ocenę
Projekt 30 2 18 1,2 Zaliczenie na ocenę

Cel przedmiotu

Głównym celem jest poznanie modelu B2B marketing.

Wymagania wstępne

Podstawy marketingu, Zarządzanie relacjami z klientami

.

Zakres tematyczny

Wykład obejmuje następujące zagadnienia: wprowadzenie do systemów typu B2B, technologie w rozwiązaniach B2B, realizacja zakupów w modelu B2B - model katalogowy, model aukcyjno-przetargowy, filary rynku B2B, przykłady rozwiązań B2B marketing.

W ramach projektu studenci będą projektowali model zastosowania B2B marketing dla wybranego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Projekt będzie obejmował zastosowanie narzędzia B2B marketing do zarządzania strategią marketingową firmy. W ramach projektu studenci będą korzystali z narzędzia informatycznego, np. modułu CRM systemu SAP.

Metody kształcenia

Wykład konwencjonalny. Projekt.

Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się

Opis efektu Symbole efektów Metody weryfikacji Forma zajęć

Warunki zaliczenia

Wykład: zaliczenie na ocenę

Ocena wystawiana na podstawie kolokwium pisemnego obejmującego weryfikację znajomości przedmiotowych zagadnień.

Projekt: zaliczenie na ocenę, kolokwium pisemne - ocena umiejętności związanych z realizacją zadań projektowych.

Ocena: 50%W, 50% projekt

.

Literatura podstawowa

1. Patalas-Maliszewska J., 2017, Methods and Tools for the knowledge Management in Manufacturing Companies, University of Zielona Góra

2. Hutt M., Speh T., 2013, Business Marketing Management, Cengage Learning EMEA           

Literatura uzupełniająca

Uwagi


Zmodyfikowane przez dr inż. Tomasz Belica (ostatnia modyfikacja: 04-05-2018 20:24)