SylabUZ

WMIiE - oferta ERASMUS
Program Erasmus
Semestr rozpoczęcia: semestr zimowy (2022/2023)


Semestr 1
Forma zajęć - liczba godzin (stacjonarne/niestacjonarne) ECTS Egzamin Obieralny
Algorithms and Data Structures Wykład (30/-), Laboratorium (30/-) 5 Tak Tak
Discrete Mathematics and Mathematical Foundations of Computer Science Wykład (30/-), Ćwiczenia (30/-) 7 Tak Tak
General Algebra Wykład (30/-), Ćwiczenia (30/-) 4 Tak Tak
Introduction to Mathematical Finance Wykład (30/-), Laboratorium (30/-) 6 Nie Tak
Logic and Set Theory Wykład (30/-), Ćwiczenia (30/-) 6 Tak Tak
Mathematical Analysis 3 Wykład (45/-), Ćwiczenia (45/-) 6 Tak Tak
Numerical Methods 2 Wykład (30/-), Laboratorium (30/-), Ćwiczenia (30/-) 10 Tak Tak
Operations Research 2 Wykład (30/-), Laboratorium (30/-) 5 Nie Tak
Probability Theory Wykład (30/-), Ćwiczenia (30/-) 5 Tak Tak
Qualitative Theory of Differential Equations Wykład (30/-), Laboratorium (15/-), Ćwiczenia (15/-) 8 Tak Tak
Real and Complex Analysis Wykład (30/-), Ćwiczenia (30/-) 7 Tak Tak
Topology Wykład (30/-), Ćwiczenia (30/-) 7 Tak Tak
Semestr 2
Forma zajęć - liczba godzin (stacjonarne/niestacjonarne) ECTS Egzamin Obieralny
Combinatorial Analysis Wykład (30/-), Ćwiczenia (30/-) 5 Nie Tak
Control Theory 1 Wykład (30/-), Ćwiczenia (30/-) 7 Tak Tak
Differential Equations Wykład (30/-), Ćwiczenia (30/-) 5 Tak Tak
Discrete Mathematics 1 Wykład (30/-), Ćwiczenia (30/-) 6 Tak Tak
Economic Analysis of Projects Wykład (30/-), Laboratorium (30/-) 5 Nie Tak
Functional Analysis Wykład (30/-), Ćwiczenia (30/-) 6 Tak Tak
Game Theory Wykład (30/-), Ćwiczenia (30/-) 5 Tak Tak
Mathematical Analysis 4 Wykład (30/-), Ćwiczenia (30/-) 4 Tak Tak
Mathematical Programming Wykład (30/-), Laboratorium (30/-), Ćwiczenia (30/-) 10 Tak Tak
Mathematical Statistics Wykład (30/-), Laboratorium (15/-), Ćwiczenia (30/-) 6 Tak Tak
Statistical Data Analysis Wykład (30/-), Laboratorium (30/-) 5 Tak Tak
Stochastic Processes 1 Wykład (30/-), Ćwiczenia (30/-) 7 Tak Tak
Time Series Modeling Wykład (30/-), Laboratorium (45/-) 5 Nie Tak