SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Inżynieria współbieżna |
Kod przedmiotu | 06.1-WM-MiBM-KM-D-02_15gen |
Wydział | Wydział Mechaniczny |
Kierunek | Mechanika i budowa maszyn |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | drugiego stopnia z tyt. magistra inżyniera |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2018/2019 |
Semestr | 2 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Wykład | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Zaliczenie na ocenę |
Projekt | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Zaliczenie na ocenę |
Celem przedmiotu jest wytworzeniu u studentów umiejętności pracy w multidyscyplinarnym zespole, systemowym rozwiązywaniu problemów, świadomości ról w pracy zespołowej
brak wymagań wstępnych
Wymagania współczesnego rynku od produktów i producentów. Innowatyka i szybkość adaptacji jako narzędzia konkurowania, znaczenie pracy zespołowej, budowa zespołu, rola przywódcy, sprawność komunikowania, projektowanie holistyczne cyklu życia produktu, optymalizacja wielokryterialna, zarządzanie konfliktem, Rapid Prototyping, zasady rozwoju zrównoważonego ( sustain development), CAM. CIM, komputerowe platformy komunikacji w procesie projektowania, bazy wiedzy, zarządzanie wiedzą, zarządzanie konfliktem, zarządzanie ryzykiem, techniki komunikowania się w zespole
Wykład problemowy. Zajęcia projektowe w grupie – zespołowe rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych na wybranym przykładzie
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Zaliczenie wykładu pisemne testu z 5 zagadnień. Z projektu zaliczenie na podstawie prezentacji samodzielnie wykonanego opracowania na zadany temat.
Na ocenę 2 |
Na ocenę 3 |
Na ocenę 4 |
Na ocenę 5 |
Student nie rozumie pytania, nie potrafi w sposób prawidłowy udzielić odpowiedzi |
Odpowiedzi zawierają tylko informacje podstawowe bez wspomagających schematów, wykresów itp. |
Odpowiedzi zawierają informacje przedstawiane podczas zajęć, lecz nie w pełni kompletne lub z nieznacznymi błędami |
Odpowiedzi zawierają pełne informacje przedstawiane podczas zajęć oraz własne spostrzeżenie rozpatrywanego problemu |
Zmodyfikowane przez dr inż. Daniel Dębowski (ostatnia modyfikacja: 22-05-2018 12:53)