SylabUZ
Course name | Promocja w przemyśle żywieniowym |
Course ID | 01.3-WZS-ŻCZP-PwPŻ |
Faculty | The Branch Faculty of the University of Zielona Góra in Sulechów |
Field of study | Human nutrition |
Education profile | practical |
Level of studies | First-cycle studies leading to Engineer's degree |
Beginning semester | winter term 2019/2020 |
Semester | 1 |
ECTS credits to win | 3 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Lecture | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Credit with grade |
Class | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Credit with grade |
Zapoznanie z zasadami posługiwania się narzędziami marketingu mix, zaznajomienie z środkami i formami promocji w działalności biznesowej, poznanie podstawowych zasad planowania i realizacji skutecznych programów komunikacji marketingowej, kształtowanie umiejętności doboru efektywnych działań promocyjnych w działalności produkcyjnej lub usługowej w zakresie doradztwa żywieniowego i przetwórstwa spożywczego.
Znajomość podstaw marketingu, umiejętność posługiwania się programami komputerowymi (takimi jak np. Word, Power Point, Excel).
Projekt „Moja firma - strategia promocji”:
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Na ocenę końcową składają się:
- wykłady: zaliczenie z oceną na podstawie testu (pytania jednokrotnego wyboru, otwarte, prawda-fałsz) z treści prezentowanych w trakcie wykładów,
- ćwiczenia: zaliczenie z oceną na podstawie wykonanego projektu strategii marketingowej firmy (w grupach): ocenie podlega treść merytoryczna oraz prezentacja projektu na
zajęciach
-obecność na zajęciach oraz uczestnictwo w dyskusjach
Ocena koncowa składa się w 50% z oceny z testu, 40% z oceny z projektu, 10% oceny z aktywności (obecność, udział w dyskusjach)
Modified by dr inż. Halina Bartkiewicz (last modification: 17-04-2019 15:33)