SylabUZ
Course name | English Language |
Course ID | 11.3-WI-INFD-JA |
Faculty | Faculty of Computer Science, Electrical Engineering and Automatics |
Field of study | Computer Science |
Education profile | academic |
Level of studies | Second-cycle studies leading to MSc degree |
Beginning semester | winter term 2019/2020 |
Semester | 2 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Laboratory | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Credit with grade |
Opanowanie znajomości języka angielskiego ogólnego na poziomie B2+ wg. Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (The Common European Framework of Reference for Languages). Ukształtowanie wśród studentów świadomości o wadze poprawności językowej i usystematyzowanie wiedzy dotyczącej gramatyki języka angielskiego. Opanowanie umiejętności rozpoznawania oraz prawidłowego stosowania odpowiednich rejestrów językowych – zarówno w języku mówionym jak i pisanym.
Ukształtowanie u studentów kompetencji językowej z zakresu elementów języka angielskiego technicznego (ESP) związanego z językiem akademickim.
Znajomość języka angielskiego ogólnego na poziomie B2 wg. Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (The Common European Framework of Reference for Languages).
Kompleksowe ćwiczenie i rozwijanie umiejętności językowych (pisanie, czytanie, mówienie oraz rozumienie ze słuchu) w oparciu o literaturę podstawową oraz anglojęzyczne materiały źródłowe związane z informatyką z takich dziedzin tematycznych jak:
• Metody numeryczne
• Badania operacyjne
• Big Data i analityka biznesowa
• Techniki modelowania programów
• Grafy i sieci w informatyce
• Inżynieria bezpieczeństwa
• Zachowania człowieka w organizacji i na rynku pracy
Ćwiczenia laboratoryjne (lektorat): metoda komunikacyjna nauczania języka angielskiego, praca z tekstem źródłowym/specjalistycznym, praca indywidualna, w parach oraz w grupach z wykorzystaniem środków audiowizualnych i multimedialnych.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Ćwiczenia laboratoryjne (lektorat) – warunkiem zaliczenia jest uzyskanie pozytywnych ocen (minimum 60%, aby otrzymać ocenę dostateczną) z kolokwiów przeprowadzonych 2 razy w semestrze, przedstawienie krótkiej wypowiedzi (3 min) na temat związany z wybraną specjalizacją oraz aktywne uczestnictwo w zajęciach.
Sarah Philpot, Lesley Curnick, Emma Pathare, Gary Pathare & Richard Harrison, Headway Academic Skills, OUP 2013
1. John Allison, Paul Emmerson, The Business 2.0 – upper-intermediate, Macmillan Education 2013
2. Michael McCarthy&Felicity O’Dell, Academic Vocabulary in Use, CUP 2017
3. Martin Hewings, Craig Thaine, Michael McCarthy, Cambridge Academic English, CUP 2012
4. Mark Fawley, Diane Hall, MyGrammarLab Advanced, PEARSON 2012
5. anglojęzyczne magazyny specjalistyczne publikowane przez THE IEEE COMPUTER SOCIETY
Modified by mgr Jolanta Bąk (last modification: 24-04-2019 01:59)