uzyskanie przez słuchaczy wiedzy na temat prawnych podstaw podnoszenia kwalifikacji przez pracowników oraz ich rozwoju, a także dokonywania oceny ich pracy;
zapoznanie słuchaczy ze sposobami motywowania pracowników i wdrażania stosownych procedur w tym zakresie;
zapoznanie słuchaczy ze sposobami oceniania pracowników i wdrażania stosownych procedur w tym zakresie.
Prerequisites
Brak.
Scope
Zaspokajanie potrzeb zakładu pracy przez podmioty zewnętrzne (praca tymczasowa; outsourcing)
Rozwój zawodowy pracowników i podnoszenie kwalifikacji zawodowych
Kariera zawodowa – pojęcie, koncepcje jej rozwoju, rozwój zawodowy
Adaptacja zawodowa, integracja z zawodem
Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi
Doradztwo zawodowe, identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych
Cechy przydatności zawodowej
Ocenianie pracowników w procesie zarządzania zakładem pracy oraz motywowanie pracowników
Teaching methods
Wykład konwencjonalny, dyskusja dydaktyczna, metoda aktywizująca oraz omówienie problemów praktycznych.
Learning outcomes and methods of theirs verification
Outcome description
Outcome symbols
Methods of verification
The class form
Assignment conditions
Sprawdzenie stopnia przygotowania słuchaczy oraz ich aktywności w trakcie zajęć, kolokwium zaliczeniowe w formie ustnej.
Recommended reading
Baran K.W. (red.), Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych, Warszawa 2019
Dzieńdziora J., Ocenianie pracowników. Ujęcie teoretyczne i praktyczne, Warszawa 2017
Armstrong M., Zarządzanie zasobami ludzkimi, Warszawa 2011
Further reading
Sasin M., Budowanie zaangażowania czyli Jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał, Gliwice 2015
Oleksyn T., Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, Warszawa 2011
Paszkowska-Rogacz A., Doradztwo zawodowe. Wybrane metody badań, Warszawa 2010
Sidor-Rządkowska M., Kształtowanie nowoczesnych systemów ocen pracowniczych,, Kraków 2003
Eggert M., Doskonała kariera, Poznań 2004
Notes
Brak.
Modified by dr Piotr Kapusta (last modification: 15-11-2019 18:20)