Kazimierz Malewicz, Świat bezprzedmiotowy, Wydawnictwo: słowo/obraz terytoria, 2006
Wasilij Kandyński, O duchowości w sztuce, Wydawnictwo: Państwowa Galeria Sztuki, 1996
Further reading
E.H. Gombrich: O sztuce, Rebis, Poznań,
J.Cage: Kolor i kultura. Teoria i znaczenie koloru od antyku do abstrakcji, Universitas, Kraków, 2008
Artforum, WWW.ARTFORUM.COM
Art Review, WWW.ARTREVIEW.COM
Flash Art., WWW.FLASHARTONLINE.COM
Parkett, WWW.PARKETTART.COM
Obieg, WWW.OBIEG.PL
Katalogi monograficzne i katalogi z wystaw różnych artystów.
Notes
Ze względu na często występujące naturalne różnice w poziomie uzdolnień plastycznych studentów jak również różnice w tempie przyswajania specyficznej wiedzy i umiejętności pedagog jest zmuszony indywidualizować tok pracy na wszystkich etapach kształcenia. Poszczególne części programu i elementy tworzące zakres tematyczny przedmiotu mogą być realizowane przez pedagogów w różnym czasie. Zdarza się również, że na kolejnych etapach kształcenia powraca się też w miarę potrzeby do zadań o charakterze podstawowym.
Modified by dr hab. Magdalena Gryska, prof. UZ (last modification: 13-04-2020 11:16)