SylabUZ

Generate PDF for this page

Diploma Worskshop - course description

General information
Course name Diploma Worskshop
Course ID 03.0-WA-MalP-DYPL-Ć-S14_pNadGenAA5PD
Faculty Faculty of Arts
Field of study Painting
Education profile academic
Level of studies First-cycle studies leading to Bachelor's degree
Beginning semester winter term 2020/2021
Course information
Semester 5
ECTS credits to win 10
Course type obligatory
Teaching language polish
Author of syllabus
  • dr hab. Ryszard Woźniak, prof. UZ
  • dr Barbara Bańda
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Class 120 8 - - Credit

Aim of the course

Ugruntowanie zrozumienia związków łączących formę i treść utworu plastycznego.
Rozwinięcie umiejętności doboru plastycznych środków wyrazu do podejmowanego zadania lub tematu.
Przygotowanie studenta do samodzielnej analizy zadań studyjnych do pozyskiwania niezbędnych informacji oraz do samodzielnego opracowywania koncepcji wykonawczej dzieła.
Wykonanie realizacji dyplomowej.

Prerequisites

Nie ma wymagań wstępnych.

Scope

Tworzenie kompozycji na temat zgodny z wypracowanymi założeniami pracy dyplomowej.
Poszukiwanie oryginalnej techniki malarskiej adekwatnej do zainteresowań studenta i zastosowanie jej w praktyce.

Teaching methods

Samodzielna praca nad dyplomowym cyklem malarskim. Konsultacje podczas bieżących zajęć w miarę potrzeby studenta. Omawianie ukończonych prac indywidualnie i w trakcie dyskusji w szerszym gronie. Przeglądy prac o charakterze roboczym, w trakcie semestru. Przegląd podsumowujący na zakończenie semestru.

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Zrealizowanie założeń wstępnych przyjętych dla malarskiej realizacji dyplomowej.
Wykonanie cyklu prac malarskich tworzącego spójną strukturalnie i znaczeniowo całość.

Recommended reading

Literaturę proponuje prowadzący, związaną z opracowywanym przez studenta tematem.

New perspective in painting. Vitamine P, Phaidon, 2002

New perspective in painting. Vitamine P2, Phaidon, 2012

 

 

Further reading

www.magazymszum.pl

Notes

Gwarancją osiągnięcia porównywalnych efektów kształcenia u różnych studentów jest indywidualne podejście pedagoga do każdego ucznia. Tylko podejście uwzględniające aktualne możliwości i ograniczenia studenta umożliwia jego szybki rozwój. Wymaga to elastycznego podejścia do rytmu pracy nad zadaniami i do ich kolejności. Z drugiej strony aby wykorzystać potencjał najzdolniejszych istnieje często konieczność pomijania niektórych elementów programu kształcenia, aby umożliwić studentom samodzielny rozwój. Dodatkowo obowiązywać będą 2 godziny konsultacji tygodniowo


Modified by dr Barbara Bańda (last modification: 06-04-2020 09:29)