SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Dystrybucja usług w turystyce |
Kod przedmiotu | 04.4-WZS-TiRP-DUT |
Wydział | Wydział Nauk Biologicznych |
Kierunek | Turystyka i rekreacja |
Profil | praktyczny |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2020/2021 |
Semestr | 6 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Wykład | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Zaliczenie na ocenę |
Warsztaty | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Zaliczenie na ocenę |
Celem przedmiotu jest zapoznanie z zagadnieniami związanymi z dystrybucją w turystyce oraz zapoznanie ze stosowanymi w procesach dystrybucji rozwiązaniami informatycznymi. Przedmiot umożliwia zdobycie umiejętności w zakresie praktycznego zastosowania najnowszych technik dystrybucyjnych i posługiwania się systemami informatycznymi stosowanymi w dystrybucji usług turystycznych
Znajomość podstaw marketingu, podstawowa znajomość informatyki i umiejętność obsługi komputera, podstawowa wiedza w zakresie obsługi ruchu turystycznego, znajomość podstawowych pojęć występujących w turystyce.
Wykłady:
Warsztaty
Prezentacja multimedialna z elementami konwersatorium o charakterze interakcyjnym
Dyskusja dydaktyczna o charakterze problemowym
Praktyczne zapoznanie się i korzystanie z systemów informatycznych istniejących w dostępnych źródłach na stronach internetowych
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Ocena z przedmiotu jest średnią ocen z wykładów (50%) i z warsztatów (50%)
M. Nalazek, Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym, Wyd. Difin, Warszawa 2010.
Metodyka i technika obsługi ruchu turystycznego, pod red. Bosiacki S., Śniadek J., AWF w Poznaniu, Poznań 2004.
M. Bojarska, K. Matuszewski, Programy informatyczne w turystyce i hotelarstwie, WSS-P Lublin 2006.
I. Jędrzejczyk I., Nowoczesny biznes turystyczny, PWN Warszawa 2000
M. Nalazek, J. Moskała, W. Błaszczuk, K. Łopaciński, K. Sikora. Internet w turystyce i hotelarstwie. Informatyka w hotelarstwie, Ministerstwo Gospodarki, Polskie Zrzeszenie Hoteli, Warszawa 2003.
E. Frąckiewicz, Marketing internetowy, Wyd. PWN, Warszawa 2006
T.Maciejowski, Firma w Internecie, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2009
Zmodyfikowane przez dr Agnieszka Gandecka (ostatnia modyfikacja: 20-04-2020 17:26)