SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Teoria uczenia się języków obcych |
Kod przedmiotu | 09.1-WH-FGP-TUJ |
Wydział | Wydział Humanistyczny |
Kierunek | Filologia germańska |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2020/2021 |
Semestr | 2 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 3 |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | niemiecki |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Laboratorium | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Zaliczenie na ocenę |
Dostarczenie słuchaczom podstawy teoretycznej i narzędzi dydaktycznych niezbędnych do efektywnego uczenia się języka niemieckiego;
Rozumienie związku pomiędzy świadomą i strategiczną nauką języka a rozwojem autonomii w uczeniu się;
Rozwijanie umiejętności planowania i kontrolowania własnego procesu uczenia się;
Zapoznanie słuchaczy z najważniejszymi pojęciami z zakresu dydaktyki, nauki i psychologii uczenia się języka obcego;
Przygotowanie do przeprowadzenia ewaluacji poznanych technik i metod uczenia się języka w odniesieniu do własnych doświadczeń glottodydaktycznych.
Komunikatywna znajomość języka niemieckiego na poziomie B1-B2
Wykład problemowy, dyskusja dydaktyczna, praca z tekstem źródłowym.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Studenci są oceniani w sposób ciągły na podstawie obecności, aktywności na zajęciach, indywidualnych wypowiedzi/prezentacji ustnych, terminowego przygotowania do zajęć.
Ocenie podlegają także pisemne prace zaliczeniowe i kolokwia sprawdzające.
Brak
Zmodyfikowane przez dr Gerda Nogal (ostatnia modyfikacja: 24-06-2020 17:57)