SylabUZ
Course name | Marketing in Constructions Businesses |
Course ID | Marketing w firmie budowl.01BUD_pNadGenLUH8E |
Faculty | Faculty of Civil Engineering, Architecture and Environmental Engineering |
Field of study | Civil Engineering / Technology and Organization of Structural Engineering |
Education profile | academic |
Level of studies | Second-cycle studies leading to MSc degree |
Beginning semester | summer term 2021/2022 |
Semester | 2 |
ECTS credits to win | 3 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Lecture | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Exam |
Project | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Credit with grade |
Uzyskanie wiedzy i umiejętności pomocnych w zarządzaniu firmą budowlaną w warunkach konkurencji rynkowej.
Wiadomości z przedmiotów: Technologia robót budowlanych, ekonomika budownictwa, prawo budowlane
Wykład
Przesłanki działalności marketingowej w firmie budowlanej. Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu. Badania i analiza otoczenia marketingowego – metody zdobywania przewagi nad konkurencją. Wdrażanie strategii marketingowej. Organizacja i kontrola działalności marketingowej w firmie budowlanej. Marketing w przedsięwzięciach inwestycyjno-budowlanych. Funkcja budowlanego menedżera marketingowego. Warunki wprowadzenia, rozwoju marketingu w firmie budowlanej. Ryzyko.
Projekt
Opracowanie biznesplanu
Wykład konwencjonalny i konwersatoryjny,
Projekt praca w grupie.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Wykład – warunkiem zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny z kolokwium.
Projekt – warunkiem uzyskania pozytywnej oceny z ćwiczeń projektowych.
Ocena końcowa z przedmiotu: 50% z wykładu + 50% z ćwiczeń
Modified by dr inż. Gerard Bryś (last modification: 17-04-2021 07:56)