SylabUZ

Generate PDF for this page

Marketing in Constructions Businesses - course description

General information
Course name Marketing in Constructions Businesses
Course ID Marketing w firmie budowl.01BUD_pNadGenLUH8E
Faculty Faculty of Civil Engineering, Architecture and Environmental Engineering
Field of study Civil Engineering / Technology and Organization of Structural Engineering
Education profile academic
Level of studies Second-cycle studies leading to MSc degree
Beginning semester summer term 2021/2022
Course information
Semester 2
ECTS credits to win 3
Course type obligatory
Teaching language polish
Author of syllabus
  • dr inż. Paweł Urbański
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Lecture 15 1 9 0,6 Exam
Project 30 2 18 1,2 Credit with grade

Aim of the course

Uzyskanie wiedzy i umiejętności pomocnych w zarządzaniu firmą budowlaną w warunkach konkurencji rynkowej.

Prerequisites

Wiadomości z przedmiotów: Technologia robót budowlanych, ekonomika budownictwa, prawo budowlane

Scope

Wykład

Przesłanki działalności marketingowej w firmie budowlanej. Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu. Badania i analiza otoczenia marketingowego – metody zdobywania przewagi nad konkurencją. Wdrażanie strategii marketingowej. Organizacja i kontrola działalności marketingowej w firmie budowlanej. Marketing w przedsięwzięciach inwestycyjno-budowlanych. Funkcja budowlanego menedżera marketingowego. Warunki wprowadzenia, rozwoju marketingu w firmie budowlanej. Ryzyko.

Projekt

Opracowanie biznesplanu

Teaching methods

Wykład konwencjonalny i konwersatoryjny,

Projekt            praca w grupie.

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Wykład – warunkiem zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny z kolokwium.

Projekt – warunkiem uzyskania pozytywnej oceny z ćwiczeń projektowych.

     Ocena końcowa z przedmiotu: 50% z wykładu + 50% z ćwiczeń

Recommended reading

  1. Bangs D. H.: Plan marketingowy. Wydawnictwo PWE, Warszawa 1999
  2. Damański T.: Marketing dla menedżerów. Wydawnictwo PWN, Warszawa 1998
  3. Faulkner D., Bosman C.: Strategia konkurencji. Wydawnictwo Prentice-Hall, Warszawa 1996

Further reading

  1. Mudie P., Cattam A.: Usługi, zarządzanie i marketing. Wydawnictwo PWN, Warszawa 1998
  2. Pomykalski A., Strategie marketingowe. Wydawnictwa Politechniki Łódzkiej, Łódź 2000

 

Notes


Modified by dr inż. Gerard Bryś (last modification: 17-04-2021 07:56)