SylabUZ

Generate PDF for this page

Foreign language-English - course description

General information
Course name Foreign language-English
Course ID 09.1-WA-ArchWP-LEKTa-S17
Faculty Faculty of Arts
Field of study Interior Design
Education profile academic
Level of studies First-cycle studies leading to Bachelor's degree
Beginning semester winter term 2021/2022
Course information
Semester 2
ECTS credits to win 2
Course type optional
Teaching language polish
Author of syllabus
  • mgr Joanna Simpson
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Class 30 2 - - Credit with grade

Aim of the course

Opanowanie języka na poziomie A2/B1+ według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego oraz w zakresie niezbędnym dla potrzeb studiowania oraz wykonywania pracy zawodowej z użyciem umiejętności językowych - j. angielski.

Prerequisites

 

Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B1+ według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego.

Scope

  1. Colours in Interior Design - kolory w projektowaniu wnętrz. Dyskusja, propozycje, projekty w języku angielskim. Praca w grupach.
  2. SEMI Analysis wybranego dziela sztuku. Work in groups/pairs.
  3. My favourite book and movie genre. Discussion.
  4. Advantages and disadvantages of the internet. Discussion in groups.
  5. Jobs and Work - zasady reagowania na ogłoszenie pracy i rozmów z pracodawcą, rozmowy kwalifikacyjne, pisanie podań o pracę w języku angielskim.
  6. Prezentacja indywidualnych prac studentow Opis - wady i zalety.
  7. Translation-main criteria that need to be met to do a professional translation.
  8. Translation game-work in pairs.
  9. Test sprawnościowy ze znajomości gramatyki, pisania i czytania na poziomie A2//B1.
  10. Transport and Travel - komunikacja, podróże. Zapoznanie się ze słownictwem i wyrażeniami związanymi z rezerwacją biletów, bookowaniem hoteli, planowaniem podróży.
  11. Why do we learn foreign languages? Is there enough motivation at schools to learn a foreign language? Discussion in groups.
  12. Design a nice coffee bar in the Institute building - praca w grupach. Studenci przygotowują pisemny projekt opisowy dotyczący powstania baru studenckiego na terenie uczelni. Praca w grupach lub parach.
  13. Technology - dyskusja wśród studentów dotycząca korzystania z najnowszych osiągnięć technologii w języku angielskim. Użycie specjalistycznego słownictwa związanego z użyciem najnowszych form technologii.
  14. Prezentacje indywidualne na dowolnie wybrany temat z użyciem PowerPoint lub Prezzzie.
  15. Testy zaliczeniowe pisemne i ustne.na poziomie B1,

Teaching methods

Metoda komunikacyjna nauczania języka obcego (angielskiego), korzystanie z literatury (przedmiotu oraz źródeł internetowych). Czytanie, tłumaczenie, dyskusje w parach i grupach 4-osobowych. Tłumaczenie tekstów - prowadzenie testów sprawnościowych przygotowujących studentów do osiągnięcia poziomu B1+ (-reading, listenig, speaking, writing).

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

 


-Regularne uczeszczanie studenta na zajecia

-aktywnosc/zaangazowanie studenta w prace zespolowa i indywidualna.

-przedstawienie prezentacji w systemie PowerPoint.

-spelnienie wymogow dotyczacych zaliczenie-pozytywne zaliczenie testow pisemnych na pozionie B1+,, aktywnosc na zajeciach.

Recommended reading

  1. Cion, C., 2001. Creating conversation in class. First Person Publishing. English Teaching Professional London.
  2. Cotton, D. and Falvon, D., 2000. Market Leader. Intermediate Business English. Pearson Education Limited.Edinburgh.
  3. Pearson Education Limited. Harlow 2007
  4. Naunton, J. and Hughes, J. Spotlight on FCEHeinle, 2009.
  5. Easy FCE - EDGARD Warszawa 2006
  6. .FCE Gold, 2015
  7. Norris, R. English For First. Macmillan.
  8. First Certificate Practice TestsKenny,N. Pearson Limited 2000.
  9. New English File students' Workbook,Latham-Koening Oxford University Press.2007.

Further reading

  1. Artykuły online.
  2. Artykuły z magazynów brytyjskich The Guardian, The Times.
  3. Albumy i prace indywidualne studentow.

Studenci przygotowują rownież swoje materiały zaczerpnięte głownie ze źródeł internetowych

 

Notes

Warunkiem zaliczenia jest regularne uczeszczanie na zajecia oraz przygotowanie i przedstawienei prezentacji indywidualnej w PowerPoint lub Prezi.


Modified by mgr Joanna Simpson (last modification: 23-03-2021 16:02)