SylabUZ
Course name | Podstawy kompozycji i aranżacji jazzowej |
Course ID | 03.2-WA-EASMD-PKiAJazz-S21 |
Faculty | Faculty of Arts |
Field of study | Music Education |
Education profile | academic |
Level of studies | Second-cycle studies leading to MS degree |
Beginning semester | winter term 2021/2022 |
Semester | 1 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 15 | 1 | - | - | Credit with grade |
[1] Tworzenie kompozycji wokalnych i wokalno-instrumentalnych na składy kameralne. [2] Nauka zapisywania muzyki w formie tzw. lead sheet.
Pozytywnie zdany egzamin wstępny na studia II stopnia i wybranie bloku fakultatywnego 'Kompozycja z elementami realizacji dźwięku'.
Tworzenie prac kompozytorskich i aranżacyjnych zgodnie z predyspozycjami i zainteresowaniami studenta.
Pokaz, dyskusja, praca własna studenta, instruktaż pedagoga. Użycie oprogramowania, np. Logic Pro X
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Zaliczenie ze stopniem obejmuje:
- Obecność na zajęciach i aktywną pracę pod kierunkiem prowadzącego
- Pracę własną – przygotowanie minimum trzech prac kompozytorskich lub aranżerskich
Każda z dwóch powyższych aktywności nie może być oceniona na mniej niż 3,0 aby otrzymać zaliczenie przedmiotu.
1. Dariusz Terefenko, Teoria jazzu. Od podstaw do poziomu zaawansowanego, PWM 2020
2. Mark Levine, Jazz Piano Book, Sher Music 1989
3. Mark Levine, The Jazz Theory, Sher Music 1995
4. W. Rudziński, Muzyka naszego stulecia, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne 1995
Partytury i nagrania dobrane odpowiednio do tematyki projektu i zainteresowań studenta.
Modified by dr Bartosz Pernal (last modification: 25-03-2021 22:03)