SylabUZ
Course name | Podstawy kompozycji i aranżacji jazzowej |
Course ID | 03.2-WA-EASMD-PKiAJazz-S21 |
Faculty | Faculty of Arts |
Field of study | Music Education |
Education profile | academic |
Level of studies | Second-cycle studies leading to MS degree |
Beginning semester | winter term 2021/2022 |
Semester | 4 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 15 | 1 | - | - | Credit with grade |
Tworzenie kompozycji i aranżacji wokalnych i wokalno-instrumentalnych na składy kameralne lub składy orkiestrowe.
Pozytywnie zdany egzamin wstępny na studia II stopnia i wybranie bloku fakultatywnego 'Kompozycja z elementami realizacji dźwięku'. Zaliczenie III semestru studiów.
Tworzenie kompozycji i aranżacji zgodnie z predyspozycjami i zainteresowaniami studenta. Przygotowanie prac dyplomowych
Pokaz, dyskusja, praca własna studenta, instruktaż pedagoga. Użycie oprogramowania, np. Logic Pro X.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Warunkiem zaliczenia jest:
- Obecność na zajęciach i aktywna praca pod kierunkiem prowadzącego;
- Przygotowanie minimum dwóch prac autorskich (kompozycji lub aranżacji)
Każda z dwóch powyższych aktywności nie może być oceniona na mniej niż 3,0 aby otrzymać zaliczenie przedmiotu.
1. Dariusz Terefenko, Teoria jazzu. Od podstaw do poziomu zaawansowanego, PWM 2020
2. Sammy Nestico, The Complete Arranger, Fenwood Music 1993
3. Rick Lawn, Jazz Scores and Analysis, Sher Music, 2018
4. W. Rudziński, Muzyka naszego stulecia, WSiP 1995
Partytury i nagrania dobrane odpowiednio do zainteresowań studenta i tematyki projektu.
Modified by dr Bartosz Pernal (last modification: 25-03-2021 22:47)