SylabUZ
Course name | Fundamentals of Journalistic Expertise / Television Workshop |
Course ID | 14.1-WH-DiksP-PRM-7 - 14 |
Faculty | Faculty of Humanities |
Field of study | Journalism and social communication |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2021/2022 |
Semester | 4 |
ECTS credits to win | 7 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Lecture | 30 | 2 | - | - | Exam |
Class | 30 | 2 | - | - | Credit |
Głównym założeniem przedmiotu jest zapoznanie studentów z podstawowymi technikami z zakresu public relations i marketingu politycznego z perspektywy teoretycznej oraz praktycznej, w tym z zagadnieniem metod i narzędzi najczęściej stosowanych w działalności PR. Słuchacz zdobywa kompetencje efektywnego wykorzystania wiedzy w zakresie organizowania działań PR i marketingu politycznego.
Brak.
Wykład i ćwiczenia (tematyka podzielona zgodnie z ustaleniami prowadzącego):
Wykład konwencjonalny, wykład problemowy, case study, praca z tekstem, analiza źródeł audiowizualnych, praca w grupach, praca indywidualna.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Warunki zaliczenia ćwiczeń:
W celu uzyskania zaliczenia zajęć należy:
Warunki zaliczenia wykładu:
Egzamin pisemny.
Jeziński M., Marketing polityczny a procesy akulturacyjne, Toruń 2004
Kolczyński M., Sztumski Janusz, Marketing polityczny. Kształtowanie indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowań, Katowice 2003
Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu, [red.] M. Jeziński, Toruń 2005
Marketing polityczny w teorii i praktyce, [red.] A. Jabłoński, L. Sobkowiak, Wrocław 2009
Marketing polityczny. Szansa czy zagrożenie dla współczesnej demokracji?, [red.] P. Pawełczyk, Poznań 2007
Marketing polityczny: założenia teoretyczne, reguły działania, praktyka kampanijna, [red.] M. Kolczyński, Katowice 2005
Black S., Public relations, Kraków 2005
Goban-Klas T., Public relations czyli promocja reputacji. Pojęcia, definicje, uwarunkowania, Warszawa 1996
Leary M., Wywieranie wrażenia na innych, Gdańsk 2007
Thomson P., Sposoby komunikacji interpersonalnej, Poznań 1998
Pease A. i B., Mowa ciała, Poznań 2007
Zgodna z tematyką projektu.
Brak.
Modified by dr Krystian Saja (last modification: 13-05-2021 13:21)