SylabUZ
Course name | Kampanie PR |
Course ID | 15.3-WH-DiksD-KaPR-S17 |
Faculty | Faculty of Humanities |
Field of study | Journalism and social communication |
Education profile | academic |
Level of studies | Second-cycle studies leading to MS degree |
Beginning semester | winter term 2021/2022 |
Semester | 3 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 30 | 2 | - | - | Credit with grade |
Przedmiot ma charakter praktyczny i polega na przygotowaniu wybranej kampanii PR według strategii przygotowywanych na zajęciach.
Znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny PR.
Praca w grupach nad przygotowaniem projektu, burza mózgów, praca z tekstem, prezentacja projektu.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
A. Davis A., Wszystko co powinieneś wiedzieć o PR. Odpowiedź na 500 najważniejszych pytań, Poznań 2008.
Gregory A., (red.), Skuteczne techniki PR, Gdańsk 2005.
Laermer R., Prichinello M., Public Relations, Gdańsk 2004.
Smektała T., Komunikacja wizerunkowa. E-public relations, Wrocław 2015.
Stasiuk-Krajewska K., Chmielewski Z., Tworzydło D., (red.), Public relations. Nowe trendy, Rzeszów 2013.
Jabłoński W., (red.), Marketing polityczny a public relations – różnice , podobieństwa, kontrowersje, Warszawa 2014.
Kaczmarek-Śliwińska M., Machura W., (red.), Sztuka skutecznej komunikacji w praktyce, Poznań 2010.
Kasińska-Metryka A., Olszewski P., (red.), Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym, Toruń 2012.
Ociepka B., Public relations w teorii i praktyce, Wrocław 2003.
Stasiuk-Krajewska K., Tworzydło D., Chmielewski Z., (red.), Public relations - nie tylko Facebook, Rzeszów 2013.
Zajęcia opierają się na przygotowaniu przez kilkuosobowe grupy projektu – kampanii PR wybranej organizacji. Praca nad projektem powinna przebiegać etapowo z uwzględnieniem kolejnych zagadnień prezentowanych na zajęciach, aby finalnie powstała kompletna kampania zawierająca, zdaniem studentów, niezbędne elementy.
Modified by dr Krystian Saja (last modification: 06-05-2021 13:38)