SylabUZ
Course name | Dystrybucja usług w turystyce |
Course ID | 04.4-WZS-TiRP-DUT |
Faculty | Faculty of Biological Sciences |
Field of study | tourism and entertainment |
Education profile | practical |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2021/2022 |
Semester | 6 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Lecture | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Credit with grade |
Warsztaty | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Credit with grade |
Celem przedmiotu jest zapoznanie z zagadnieniami związanymi z dystrybucją w turystyce oraz zapoznanie ze stosowanymi w procesach dystrybucji rozwiązaniami informatycznymi. Przedmiot umożliwia zdobycie umiejętności w zakresie praktycznego zastosowania najnowszych technik dystrybucyjnych i posługiwania się systemami informatycznymi stosowanymi w dystrybucji usług turystycznych
Znajomość podstaw marketingu, podstawowa znajomość informatyki i umiejętność obsługi komputera, podstawowa wiedza w zakresie obsługi ruchu turystycznego, znajomość podstawowych pojęć występujących w turystyce.
Wykłady:
Warsztaty
Prezentacja multimedialna z elementami konwersatorium o charakterze interakcyjnym
Dyskusja dydaktyczna o charakterze problemowym
Praktyczne zapoznanie się i korzystanie z systemów informatycznych istniejących w dostępnych źródłach na stronach internetowych
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Ocena z przedmiotu jest średnią ocen z wykładów (50%) i z warsztatów (50%)
M. Nalazek, Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym, Wyd. Difin, Warszawa 2010.
Metodyka i technika obsługi ruchu turystycznego, pod red. Bosiacki S., Śniadek J., AWF w Poznaniu, Poznań 2004.
M. Bojarska, K. Matuszewski, Programy informatyczne w turystyce i hotelarstwie, WSS-P Lublin 2006.
I. Jędrzejczyk I., Nowoczesny biznes turystyczny, PWN Warszawa 2000
M. Nalazek, J. Moskała, W. Błaszczuk, K. Łopaciński, K. Sikora. Internet w turystyce i hotelarstwie. Informatyka w hotelarstwie, Ministerstwo Gospodarki, Polskie Zrzeszenie Hoteli, Warszawa 2003.
E. Frąckiewicz, Marketing internetowy, Wyd. PWN, Warszawa 2006
T.Maciejowski, Firma w Internecie, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2009
Modified by dr Agnieszka Gandecka (last modification: 14-06-2021 10:19)