SylabUZ
Course name | Educational Mid-Term Internship 1 |
Course ID | 05.0-WK-MATP-ŚPW1-S19 |
Faculty | Faculty of Mathematics, Computer Science and Econometrics |
Field of study | Mathematics |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2021/2022 |
Semester | 5 |
ECTS credits to win | 2 |
Available in specialities | Mathematics Education |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Practical training | 30 | 2 | - | - | Credit with grade |
Celem praktyki jest zdobycie doświadczenia związanego z pracą wychowawczą nauczyciela-wychowawcy w szkole podstawowej i konfrontowanie nabytej wiedzy z zakresu przygotowania psychologiczno-pedagogicznego z rzeczywistością edukacyjną.
Wiedza i umiejętności z zakresu przygotowania psychologiczno-pedagogicznego.
Praktyka wychowawcza w szkole podstawowej.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Uzyskanie pozytywnej oceny wystawionej przez opiekuna praktyki w szkole podstawowej.
1. I. Fechner-Sędzicka, E. Lachowska-Żarska, Nauczyciele-rodzicom: spotkania z rodzicami prowadzone metodą warsztatową w szkole podstawowej; scenariusze spotkań z celami i przykładami ćwiczeń, ankietami, zagadnieniami do przemyślenia i przedyskutowania, Bea-Bleja, Toruń 2002.
2. K. E. Dambach (przekł. Olga i Wojciech Kubińscy), Odwaga cywilna a przemoc w szkole: scenariusze godzin wychowawczych, wyd. 1 w jęz. pol., Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2008.
3. T. Zubrzycka-Maciąg (red. naukowa), Wychowanie w praktyce szkolne: scenariusze godzin wychowawczych dla klas IV-VI szkoły podstawowej, Difin, Warszawa 2016.
4. J. Bąk, E. Wiewióra-Pyka, Między nami: scenariusze lekcji wychowawczych; szkoła podstawowa, Rubikon, cop., Kraków 2004.
Modified by dr Alina Szelecka (last modification: 05-05-2021 13:34)