SylabUZ
Course name | Mobile marketing |
Course ID | 04.7-WM-BizElP-MarkMob |
Faculty | Faculty of Computer Science, Electrical Engineering and Automatics |
Field of study | E-business |
Education profile | practical |
Level of studies | First-cycle studies leading to Engineer's degree |
Beginning semester | winter term 2021/2022 |
Semester | 6 |
ECTS credits to win | 3 |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Lecture | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Credit with grade |
Laboratory | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Credit with grade |
Zapoznanie studentów z metodami i technikami skutecznego marketingu mobilnego, strategiami marketingu mobilnego i zasadami mobilnej kampanii reklamowej, promocjami, kampaniami marketingowymi, nabycie umiejętności stosowania mobilnych technik marketingowych, umiejętności oceny przyjętych strategii w marketingu mobilnym.
Eksploracja danych, Zaawansowane metody grafiki w reklamie, Podstawy programowania obiektowego, Systemy komunikacyjne e-biznesu, E-biznes a prawo, Zaawansowane technologie e-biznesowe, Technologie mobilne w e-biznesie, Marketing internetowy.
Wykład:
Formy aktywności mobilnej. Firma w świecie mobilnym. Wpływ technologii mobilnych na funkcjonowanie przedsiębiorstw: zwiększanie działań marketingowych, kształtowanie preferencji zakupowych. Strategia mobilna: marka i świadomość, mobilność w zarządzaniu relacjami z klientami, mobilność w reklamie, marketingu i sprzedaży. Zbieranie informacji: badania podstawowe i wtórne. Mobilny odbiorca i jego możliwości. Powierzchnia reklamowa. Internet mobilny w marketingu. Kampanie reklamowe w kanale mobilnym. SEO. SEM. AdWords dla mobile. Rodzaje reklam mobilnych. Marketing SMS. Marketing MMS. E-maile mobilne. Mobile game marketring. Ambient media w marketingu mobilnym. Kody QR w marketingu. Argumented reality. Mobilne sieci reklamowe. Sukces a projekt mobilny.
Laboratorium:
Wykorzystanie zasobów mobilnego Internetu w prowadzonych działaniach marketingowych dla projektowanej i wybranej przez studenta własnej działalności (własne przedsiębiorstwo) o charakterze usługowym, handlowym lub produkcyjnym, w tym opracowanie strategii marketingu mobilnego, wybór najlepszej metody dotarcia do klienta zapewniającej sukces marketingowy (m. in. wybór i opracowanie metod reklamy mobilnej, komunikacja z klientem, angażowanie klienta) oraz wizualizację efektów wdrażania działań marketingowych w marketingu mobilnym.
Wykład - wykład konwencjonalny z wykorzystaniem wideoprojektora.
Laboratorium - zajęcia praktyczne realizowane w laboratorium komputerowym.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Wykład - sprawdzian w formie pisemnej realizowany na koniec semestru.
Laboratorium – ocena końcowa stanowi sumę ważoną ocen uzyskanych za realizację poszczególnych elementów kursu szkoleniowego oraz formy jego prezentacji. Wkład poszczególnych elementów oceny: dobór strategii marketingu mobilnego oraz metod jej realizacji poparte zebraną wiedzą rynkową 30%, przygotowane formy promocji przedsiębiorstwa w Internecie mobilnym – marketing 40%, wizualna forma prezentacji mobilnych działań marketingowych 30%.
Ocena końcowa stanowi 50% oceny zaliczenia z zajęć wykładowych plus 50% oceny zaliczenia z zajęć laboratoryjnych
Konkol S., Marketing mobilny, Helion, Warszawa 2010,
Modified by dr inż. Joanna Cyganiuk (last modification: 28-04-2021 14:16)