SylabUZ

Generate PDF for this page

e-Commerce and e-service - course description

General information
Course name e-Commerce and e-service
Course ID 04.2-WE-BizElP-HiUI
Faculty Faculty of Computer Science, Electrical Engineering and Automatics
Field of study E-business
Education profile practical
Level of studies First-cycle studies leading to Engineer's degree
Beginning semester winter term 2021/2022
Course information
Semester 4
ECTS credits to win 5
Course type obligatory
Teaching language polish
Author of syllabus
  • dr inż. Łukasz Hładowski
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Lecture 15 1 9 0,6 Credit with grade
Laboratory 30 2 18 1,2 Credit with grade
Project 15 1 9 0,6 Credit with grade

Aim of the course

Zapoznanie słuchaczy z podstawami instalacji, konfiguracji, zabezpieczania i obsługi sklepów internetowych z uwzględnieniem integracji płatności.

Prerequisites

Systemy komunikacyjne e-biznesu.

Scope

Podstawy bezpieczeństwa systemów informatycznych stosowanych w e-biznesie.

Konfiguracja i wykorzystanie nowoczesnych platform sklepów internetowych:

  • podstawy konfiguracji systemu Linux na potrzeby ich instalacji
  • konfiguracja systemów sprzedażowych,
  • techniki obsługi płatności elektronicznych i ich integracja z systemami sklepów internetowych
  • sposoby wykorzystania w sprzedaży internetowej

Porównanie funkcjonalności i kosztów użytkowania wybranych platform.

 

Teaching methods

Wykład - wykład konwencjonalny z wykorzystaniem projektora.

Laboratorium - zajęcia praktyczne w laboratorium komputerowym.

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Wykład – sprawdzian w formie pisemnej, realizowany na koniec semestru.
Laboratorium – ocena końcowa stanowi sumę ważoną ocen uzyskanych za realizację poszczególnych elementów kursu szkoleniowego.
Ocena końcowa = 50 % oceny zaliczenia z formy zajęć wykład + 50 % oceny zaliczenia z formy zajęć laboratorium.

Recommended reading

  1. Kyciak, W., Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II, Helion, 2012,
  2. Kępa, L., Tomasik, P., Dobrzyński, S., Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie, Onepress, 2012,
  3. Puzyrkiewicz D., Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone, Onepress 2019,
  4. Ciborowska A., Lipiński J., WordPress 5 dla początkujących, Helion 2019.

Further reading

  1. Dutko, M. Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament, Onepress 2016.
  2. Ries, E., Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek, Helion, 2012.

Notes


Modified by dr inż. Łukasz Hładowski (last modification: 27-04-2021 09:19)