SylabUZ
Course name | Społeczne aspekty reklamy |
Course ID | 14.2-WP-SOCD-SAR |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Sociology |
Education profile | academic |
Level of studies | Second-cycle studies leading to MS degree |
Beginning semester | winter term 2022/2023 |
Semester | 3 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 15 | 1 | - | - | Credit with grade |
Zapoznanie studenta z problematyką reklamy w aspekcie społecznym, rodzajami przekazów reklamowych i modelami ich społecznego odkodowania.
Brak wymagań wstępnych.
Praca z tekstem, praca w grupie, zadania praktyczne.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Kryteria oceny: przygotowanie prezentacji (poprawny wybór literatury, sposób prezentacji, krytyczna analiza, inicjowanie dyskusji); wykonywanie zadań praktycznych związanych z treścią realizowaną na ćwiczeniach; średnia arytmetyczna ocen z prezentacji i ocen z zadania/zadań praktycznych jest oceną z ćwiczeń.
Ocena końcowa jest oceną z ćwiczeń.
Reklama zewnętrzna outdoor – Kompletny poradnik, https://anyshape.pl/reklama-zewnetrzna-outdoor/
Modified by dr hab. Beata Trzop, prof. UZ (last modification: 22-04-2022 13:34)