SylabUZ
Course name | Marketing i perswazja w sferze publicznej |
Course ID | 14.2-WP-SOCD- MPSP |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Sociology |
Education profile | academic |
Level of studies | Second-cycle studies leading to MS degree |
Beginning semester | winter term 2022/2023 |
Semester | 3 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 15 | 1 | - | - | Credit with grade |
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z problematyką form i technik komunikowania politycznego i publicznego we współczesnych społeczeństwach oraz podstawami warsztatu analityka procesów formownia opinii publicznej.
Praca z tekstem, praca w grupach, analiza wybranych przypadków, dyskusja, e-learning, blended learning
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Forma zaliczenia |
Uwagi |
Zaliczenie na ocenę |
Tak |
Aktywne uczestnictwo w dyskusjach na zajęciach |
Tak |
Kolokwium pisemne |
Tak |
Ocena z przedmiotu |
W 50% jest oceną z kolokwium, w 50% oceną aktywności na zajęciach. |
1. Dobek-Ostrowska B., Komunikowanie polityczne i publiczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.
2. Pawełczyk P., Socjotechniczne aspekty gry politycznej, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2000.
Modified by dr Tomasz Kołodziej (last modification: 13-04-2022 01:19)