SylabUZ
Course name | Elective course:English in description of current events |
Course ID | 09.1-WH-FAP-JAwOBW-S16 |
Faculty | Faculty of Humanities |
Field of study | English Philology |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2022/2023 |
Semester | 6 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | optional |
Teaching language | english |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Credit with grade |
Kurs ma na celu rozwijanie umiejętności anglojęzycznych poprzez analizę i dyskusje na temat bieżących wydarzeń o światowym zasięgu. Kurs jest ukierunkowany na przedstawienie informacji i badań dotyczących najważniejszych obecnie światowych wydarzeń zaprezentowanych w środkach masowego przekazu. Materiał ten zostanie wykorzystany do podniesienia świadomości społecznej studentów i dostarczenia szerokiego spektrum kontekstów, na podstawie których można rozwijać swoje umiejętności językowe.
Angielski: poziom B2 - minimalny.
Zrozumienie, że kurs może zawierać odniesienie do materiałów i wydarzeń, które niektórzy ludzie mogą uważać za obraźliwe lub natury delikatnej i osobistej.
Wykłady z wykorzystaniem interaktywnej dyskusji, pisemnych ćwiczeń i zadań ze słuchu. Zajęcia będą składać się z wielu zadań, mających na celu rozwijanie języka angielskiego poprzez studiowanie bieżących wydarzeń.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Na ocenę z przedmiotu składają się obecność i aktywne uczestnictwo w zajęciach (50%), i prezentacja (50%).
1. Wyatt, R. 2006. Check Your English Vocabulary for IELTS. 3rd Edition. London: A&C Black
2. Mann, M & Taylore-Knowles, S. 2008. Destination C1 & C2. Macmillan
3. MacAndrew, R. 2001. Taboos & Issues. Thomson Heinle Language Teaching Publications
Modified by mgr Richard Sharp (last modification: 04-05-2022 11:20)