SylabUZ
Course name | Projekt aktywności twórczej w Sieci |
Course ID | 05.9-WP-AKTAS-PATS |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Animacja kultury i twórczej aktywności w sieci |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2022/2023 |
Semester | 5 |
ECTS credits to win | 3 |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Laboratory | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Credit with grade |
Student posiada podstawową wiedzę z zakresu przedmiotu studiów: "technologie informacyjne w pracy nauczyciela"
Student posiada podstawową wiedzę z zakresu przedmiotu studiów: "kanał YouTube, film i streaming w pracy animatora kultury".
Ustalenia terminologiczne dotyczące projektowania oraz projektowania dydaktycznego.
Zagadnienia: Projekt zintegrowanych działań (e-platforma) w obszarze mediów społecznościowych mających na celu promocję określonego produktu (imprezy, wydarzenia, instytucji, organizacji lub produktu medialnego). Narzędzia do monitorowania aktywności internautów. Nowy typ odbiorcy/ klienta w świetle teorii psychologicznych i pedagogicznych; kreowanie wizerunku (brand marketing; web design, public relations). Autoprezentacja w mediach społecznościowych. Marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych. Projektowanie i realizacja witryny internetowej (produktu, imprezy, wydarzenia, instytucji, organizacji), której będą dotyczyły akcje promocyjne w mediach społecznościowych. Projektowanie i weryfikacja UX (User Experience) projektu witryny internetowej oraz profili w mediach społecznościowych. Web Design oprawa graficzna składowych projektu. Brand marketing – tworzenie logotypu oraz kreowanie rozpoznawalnego wizerunku marki (produktu, instytucji wydarzenia). SEO – optymalizacja witryny internetowej w celu poprawy pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych (pozycjonowanie organiczne). Elementy witryny: strony docelowe; prezentacja wynosząca – utrzymanie uwagi odwiedzających witrynę. Formularze Google – pomiar zainteresowania projektem. Identyfikator śledzenia Google Analytics.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Próg zaliczenia prac cząstkowych: zadań praktycznych, projektów oraz testów nie mniej niż 55-60%. Oceny cząstkowe z laboratorium nie są zaokrąglane. Ocena z laboratoriów (końcowa) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen cząstkowych i jest zaokrąglana do wartości przewidzianych w regulaminie studiów. Wartość oceny końcowej jest określana według następującej skali: ⟨95%; 100%⟩=5,0; ⟨85%; 95%)=4,5; ⟨75%; 85%)=4,0; ⟨65%; 75%)=3,5; ⟨55%; 65%)=3,0; ⟨0%; 55%)=2,0;
Każdorazowo ustalana przez prowadzącego.
Kurs z materiałami dydaktycznymi, listami zadań oraz wymaganiami jest dostępny stronie prowadzącego: https://staff.uz.zgora.pl/jjedrycz/przedmioty.html po wybraniu nazwy przedmiotu wraz z numerem grupy lub w planie zajęć po wybraniu odpowiedniego Classroomu.
Modified by dr Jacek Jędryczkowski (last modification: 16-04-2022 22:23)