SylabUZ

Generate PDF for this page

Designing educational trainings - course description

General information
Course name Designing educational trainings
Course ID 05.9-WP-AKTAS-PSE
Faculty Faculty of Social Sciences
Field of study Animacja kultury i twórczej aktywności w sieci
Education profile academic
Level of studies First-cycle studies leading to Bachelor's degree
Beginning semester winter term 2022/2023
Course information
Semester 6
ECTS credits to win 3
Course type optional
Teaching language polish
Author of syllabus
  • dr Anita Famuła-Jurczak, prof. UZ
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Lecture 30 2 18 1,2 Credit with grade

Aim of the course

Przekazanie wiedzy na temat analizy i identyfikacji potrzeb szkoleniowych. Ukazanie specyfiki uczenia się osób dorosłych. Ukazanie podstawowych metod szkoleniowych. Ewaluacja procesu szkoleniowego.

Prerequisites

Wiedza z zakresu teoretycznych podstaw wychowania, środowisk edukacyjnych.

Scope

Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych.

Planowanie i projektowanie sesji szkoleniowej.

Zaplanowanie metod oceny sesji szkoleniowej.

Dobór metod szkoleniowych;

Style uczenia się dorosłych.

Teaching methods

Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych. Planowanie i projektowanie sesji szkoleniowej. Zaplanowanie metod oceny sesji szkoleniowej. Dobór metod szkoleniowych; Style uczenia się dorosłych.

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Wykłady

Podczas zajęć student przygotowuje poszczególne elementy cyklu szkoleniowego. 

Ocena końcowa

Cykl szkoleniowy zbudowany jest z 8 elementów, Przy pozytywnym zaliczeniu 8 elementów Student otrzymuje ocenę bardzo dobrą, 6 elementów - dobra, 4 element - ocena dostateczna, 3 i mniej ocena niedostateczna

Recommended reading

  1. Boydell T., Leary M., Identyfikacja potrzeb szkoleniowych, Kraków 2001.
  2. Bramley P., Ocena efektywności szkoleń, Kraków 2001.
  3. Leslie R., Planowanie i projektowanie szkoleń, Warszawa, 1999.
  4. Rae L., Planowanie i projektowanie szkoleń, Warszawa 1999.
  5. Sloman M., Nowe zjawiska w świecie szkoleń, Kraków 2010.

Further reading

  1. Jarvis, P.(2012). Transformatywny potencjał uczenia się w sytuacjach kryzysowych. Teraźniejszość-Człowiek-Edukacja Nr 3(59).
  2. Pierścieniak, K. (2015). Współczesne rozwiązania w edukacji dorosłych. W: R.Stawicki (red.), Dydaktyka zawodowa. Dylematy i wyzwania. Legionowo

 

Notes


Modified by dr Anita Famuła-Jurczak, prof. UZ (last modification: 21-04-2022 06:51)