SylabUZ
Course name | Mechanika gier |
Course ID | 08.9-WH-LPKSGP-MG-S20 |
Faculty | Faculty of Humanities |
Field of study | Popular literature and world creation in games |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2022/2023 |
Semester | 4 |
ECTS credits to win | 3 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 30 | 2 | - | - | Credit with grade |
Celem przedmiotu jest przedstawienie zasadniczych problemów związanych z mechaniką gier. Studenci poznają znaczenie tej warstwy gier, jej rodzaje, a wykonywane przez nich ćwiczenia służą ukazaniu trudności projektowych związanych z mechaniką.
Bierna znajomość języka angielskiego pozwalająca na pracę z tekstem w tym języku. Ogólna wiedza dotycząca gier. Znajomość podstaw groznawstwa w zakresie głównych problemów oraz ważniejszych koncepcji. Znajomość metod analizy struktur gier.
Praca w grupach, analiza przypadków, dyskusja.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Uczestnictwo w dyskusji, realizacja zadań domowych, wykonanie pracy zaliczeniowej - przygotowanie projektu. Limit nieobecności możliwych do odrobienia podczas konsultacji wynosi: 3.
Adams E., Projektowanie gier. Podstawy, Gliwice 2011.
Adams E., Dormans J., Game Mechanics. Advanced Game Design, Berkeley 2012.
Gibson J., Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry, Gliwice 2018.
Rouse R., Game Design. Theory & Practice. Second edition, Wordware Publishing, Plano 2005.
Salen K., Zimmerman E., Rules of Play. Game Design Fundamentals, The MIT Press Cambridge, Massachusetts London 2004.
brak
Modified by dr Krystian Saja (last modification: 11-05-2022 17:52)