SylabUZ
Course name | Wprowadzenie do ekosystemu metaverse |
Course ID | 09.3--LPKSGP-WEM-S22 |
Faculty | Faculty of Humanities |
Field of study | Popular literature and world creation in games |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2022/2023 |
Semester | 6 |
ECTS credits to win | 3 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Laboratory | 30 | 2 | - | - | Credit with grade |
W tym module treść zajęć odnosi się do relacji pomiędzy innowacjami technologicznymi wpisanymi w szeroko pojęty obszar metaversu a zmianami społecznymi, transformacją w kierunku społeczeństwa cyfrowego. W szczególności dotyczy to technologii ICT (Information and Communication Technologies) i ich wpływu na poszczególne jednostki, grupy oraz organizacje społeczne.
Podstawy obsługi komputera.
Na początku zostanie przedstawiona i przedyskutowana koncepcja metaverse ze skazaniem na istotne innowacyjne trendy technologiczne (XR, AI). Zostaną poddane dyskusji zarówno możliwości jak też ograniczenia a także skazane potencjalne kierunki rozwoju. W ramach zajęć zostaną omówione przykładowe rozwiązania z uwzględnieniem aspektów socjo-technicznych-ekonomicznych (wskaźniki KPI- Key Performance Indicators, LTV Life Time Value).
Praca studentów będzie się odbywać w małych grupach dyskusyjnych z wyznaczonymi zadaniami przestudiowania poszczególnych zagadnień metaversu.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Zaliczenie obejmować będzie zarówno dyskusję w grupach jak też dostarczenie indywidualnych raportów-sprawozdań końcowych wskazujących obszary wiedzy (połączone z metaversem), które student będzie eksplorował w Projekcie (I,II).
2. Oliver, R. L. “Satisfaction : A Behavioral Perspective on the Consumer”. McGrow-Hill, 1997
Prowadzący zajęcia korzysta także z materiałów własnych oraz źródeł internetowych.
Modified by dr Krystian Saja (last modification: 11-05-2022 18:15)