SylabUZ
Course name | Diagnoza dysleksji rozwojowej i jej ryzyka |
Course ID | 05.5-WP-TPzAP-DDR-22 |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Terapia pedagogiczna z arteterapią |
Education profile | academic |
Level of studies | Postgraduate studies |
Beginning semester | winter term 2022/2023 |
Semester | 1 |
ECTS credits to win | 3 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Lecture | - | - | 10 (including as e-learning) |
0,67 (including as e-learning) |
Credit with grade |
Class | - | - | 20 (including as e-learning) |
1,33 (including as e-learning) |
Credit with grade |
Zapoznanie studentów z symptomami specyficznych trudności w uczeniu się oraz szczegółową procedurą diagnostyczną dysleksji rozwojowej i ryzyka dysleksji. Przygotowanie studentów do samodzielnej diagnozy w zakresie wymienionych zaburzeń.
Podstawy wiedzy z zakresu terapii pedagogicznej, psychologii rozwojowej i klinicznej.
Wykłady
Ćwiczenia
Wykład – wykład tradycyjny, problemowy i konwersatoryjny.
Ćwiczenia – praca z materiałami źródłowymi, klasyczna metoda problemowa, metoda przypadku, dyskusja.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Ćwiczenia – na ocenę składają się wyniki uzyskane z projektu narzędzia diagnostycznego oraz dyskusji poświeconej krytycznej ocenie poznanych narzędzi diagnostycznych.
Wykład – na ocenę składa się aktywny udział w dyskusji oraz wyniki z pracy pisemnej.
Warunkiem zaliczenia przedmiotu są pozytywne oceny z ćwiczeń i wykładu.
Pozycje każdorazowo ustalane i podawane przez prowadzącego ćwiczenia.
Modified by dr hab. Mirosława Nyczaj-Drąg, prof. UZ (last modification: 07-07-2022 18:16)